Od początku marca br. sieć Netto otworzyła 12 placówek Netto 3.0 w procesie konwersji dawnych supermarketów Tesco. To blisko 19 tys. mkw. powierzchni sklepowej w 10 różnych województwach. Część nowo otwartych sklepów posiada kasy samoobsługowe.
– Jesteśmy na prostej drodze do zakończenia integracji z Tesco. Ten proces zagwarantował wydajność i stabilny rozwój naszego biznesu – poinformowała firma.
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje go stonowana kolorystyka wnętrz, szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3 tys. produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1 tys. to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród nich jest marka Hello Sensitive, pod która oferowane są bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych – pieluszki i kosmetyki.
Netto to sieć dyskontowa. Po przejęciu brytyjskiej sieci Tesco, Netto prowadzi w Polsce blisko 700 sklepów.