Lupilu to marka własna sieci Lidl Polska obejmująca artykuły dla niemowląt i małych dzieci: pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych.
W ramach kampanii Lupilu wspiera rodziców przewidziano emisję spotu w telewizji, kampanię digital oraz działania w ramach social mediów. Sieć zadba też o to, aby produkty Lupilu umieszczone zostały w jednym miejscu, tak aby rodzice mogli kupić wszystko, czego potrzebują bez straty czasy na poszukiwania.
– Marki własne już jakiś czas temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za doskonałą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie – czytamy w komunikacie sieci Lidl.
Pieluszki marki własnej Lupilu, a także kosmetyki i dania dla najmłodszych są dostępne w ramach stałego asortymentu sieci.