StoryEditor
Sieci i centra handlowe
27.02.2023 00:00

Lidl szuka stażystów. Ruszyły rekrutacje do różnych działów

Twarzami kampanii zachęcającej do udziału w The Lidl Way to Career są stażyści Lidl Polska, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu / fot. materiały prasowe
Lidl Polska ogłosił, ze rozpoczął 12 edycję programu stażowego The Lidl Way to Career. W tym roku sieć poszukuje studentów oraz absolwentów, którzy chcą rozwinąć skrzydła w obszarach takich jak logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż czy zakupy. Zachętą ma być m.in. wyższe niż w zeszłym roku wynagrodzenie – 4150 zł brutto miesięcznie.

The Lidl Way to Career to program stażowy dla studentów i absolwentów. W poniedziałek, 27 lutego, wystartowała rekrutacja do 12. edycji tego programu. Sieć Lidl Polska poszukuje ambitnych i pracowitych osób, które od lipca do września br. będą chciały nabyć nowe umiejętności zarówno w centrali, jak i w biurach sprzedaży firmy w obszarach takich jak m.in. logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż, zakupy. W rekrutacji do The Lidl Way to Career mogą uczestniczyć osoby ze statusem studenta lub absolwenci do 30. roku życia.

 – Uczestnictwo w programie The Lidl Way to Career to dobra okazja, by wakacje były pełne wyzwań oraz możliwości rozwoju. W trakcie trzymiesięcznego stażu uczestnicy programu mają szansę nie tylko zdobyć nowe doświadczenie, które jest bezcenne na rynku pracy, ale także spędzić czas w fantastycznej atmosferze, poznając wiele inspirujących osób. To ogromna szansa na to, aby uczyć się od ekspertów z branży retail – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

W tym roku Lidl Polska poszukuje blisko 80 stażystów. Ponad 50 trafi do różnych działów w centrali firmy, a niemal 30 do biur sprzedaży w całej Polsce. Firma zapewnia, że wybór lokalizacji jest w tym roku bardzo duży. Oprócz możliwości nabycia umiejętności oraz poszerzenia wiedzy, tegoroczni stażyści otrzymają wyższe niż w poprzednich latach wynagrodzenie – 4150 zł brutto miesięcznie. Aplikować można przez stronę internetową kariera.lidl.pl.

Stażyści, którzy przejdą proces rekrutacji, otrzymają umowę o staż oraz odbędą trzymiesięczne praktyki w pełnym wymiarze godzin od 3 lipca do 29 września br. W trakcie programu stażowego będą mieli okazję opracowywać case studies, współpracować z doświadczonymi specjalistami, a także samodzielnie zrealizować projekt.

Rekrutacji do programu stażowego The Lidl Way to Career towarzyszy kampania pod hasłem „Wbijaj na nasz staż do Lidla!”, której nośnikami są między innymi kanały social media, online digital, reklamy outdoor oraz komunikaty na uczelniach wyższych. Kampania potrwa do końca marca br. oraz powstała we współpracy z agencją Job n’ Joy. Natomiast twarzami kampanii są stażyści Lidl Polska, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu.

Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze dyskonty pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 tys. sklepów Lidl, a w Polsce ponad 800. 

Czytaj też: Lidl inwestuje w marki własne i chce naturalnych kosmetyków 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03
Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów
Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki.Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.07.2024 16:03
Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?
Kaufland Global Marketplace obejmuje 64 kategorie produktów, w tym kosmetyki i perfumyfot. Kaufland
Kaufland Global Marketplace będzie dostępny także w Polsce. Sieć podała datę premiery platformy, przez którą sprzedawcy będą mogli sprzedawać we wszystkich krajach, gdzie marketplace jest dostępny. Na jakich warunkach z biznesem e-commerce niemieckiego detalisty będą mogli współpracować sprzedawcy z Polski?

Jak podaje Kaufland, na polskiej platformie sprzedażowej Kauflad.pl zarejestrowanych jest obecnie 2 tys. sprzedawców. Ma ona ruszyć 7 sierpnia br.

Polska platforma będzie kolejnym rynkiem, na którym będzie działał Kaufland Global Marketplace. W takiej formule niemiecki detalista sprzedaje już w Niemczech, Słowacji  i Czechach. Platformy w Austrii i w Polsce zostaną wkrótce odpalone.

Sprzedaż online odbywa się na zasadzie współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami, którzy rejestrują się na marketplace i samodzielnie wystawiają i sprzedają swoje produkty. Sami są również odpowiedzialni za wysyłkę towaru i wystawianie faktur Kaufland zajmuje się działaniami marketingowymi. Można także skorzystać z międzynarodowej usługi logistycznej sieci (Fullfilment by Kaufland).

Sprzedawca wnosi miesięczną opłatę podstawową w wysokości 175 zł i zmienną prowizję od sprzedaży, od 7 do 16 proc. Np. dla kategorii perfum prowizja na start na polskiej platformie wynosi 8 proc., na pozostałych rynkach 10 proc. Dla kategorii pielęgnacja ciała i zdrowie w Polsce prowizja od sprzedaży wynosi 8 proc. na start, na pozostałych rynkach 13 proc. Prowizja jest naliczana za zakupione produkty, które nie zostały anulowane lub zwrócone.

Dodatkowo płatne jest dodanie na marketplace bezpośredniego linku do sklepu sprzedawcy, w tej opcji miesięczna opłata wynosi 220 zł.

Kaufland obiecuje sprzedawcom dostęp do wszystkich platform, którymi dysponuje, a tym samym do 56 mln potencjalnych klientów.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:46