StoryEditor
Sieci i centra handlowe
27.02.2023 00:00

Lidl szuka stażystów. Ruszyły rekrutacje do różnych działów

Twarzami kampanii zachęcającej do udziału w The Lidl Way to Career są stażyści Lidl Polska, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu / fot. materiały prasowe
Lidl Polska ogłosił, ze rozpoczął 12 edycję programu stażowego The Lidl Way to Career. W tym roku sieć poszukuje studentów oraz absolwentów, którzy chcą rozwinąć skrzydła w obszarach takich jak logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż czy zakupy. Zachętą ma być m.in. wyższe niż w zeszłym roku wynagrodzenie – 4150 zł brutto miesięcznie.

The Lidl Way to Career to program stażowy dla studentów i absolwentów. W poniedziałek, 27 lutego, wystartowała rekrutacja do 12. edycji tego programu. Sieć Lidl Polska poszukuje ambitnych i pracowitych osób, które od lipca do września br. będą chciały nabyć nowe umiejętności zarówno w centrali, jak i w biurach sprzedaży firmy w obszarach takich jak m.in. logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż, zakupy. W rekrutacji do The Lidl Way to Career mogą uczestniczyć osoby ze statusem studenta lub absolwenci do 30. roku życia.

 – Uczestnictwo w programie The Lidl Way to Career to dobra okazja, by wakacje były pełne wyzwań oraz możliwości rozwoju. W trakcie trzymiesięcznego stażu uczestnicy programu mają szansę nie tylko zdobyć nowe doświadczenie, które jest bezcenne na rynku pracy, ale także spędzić czas w fantastycznej atmosferze, poznając wiele inspirujących osób. To ogromna szansa na to, aby uczyć się od ekspertów z branży retail – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

W tym roku Lidl Polska poszukuje blisko 80 stażystów. Ponad 50 trafi do różnych działów w centrali firmy, a niemal 30 do biur sprzedaży w całej Polsce. Firma zapewnia, że wybór lokalizacji jest w tym roku bardzo duży. Oprócz możliwości nabycia umiejętności oraz poszerzenia wiedzy, tegoroczni stażyści otrzymają wyższe niż w poprzednich latach wynagrodzenie – 4150 zł brutto miesięcznie. Aplikować można przez stronę internetową kariera.lidl.pl.

Stażyści, którzy przejdą proces rekrutacji, otrzymają umowę o staż oraz odbędą trzymiesięczne praktyki w pełnym wymiarze godzin od 3 lipca do 29 września br. W trakcie programu stażowego będą mieli okazję opracowywać case studies, współpracować z doświadczonymi specjalistami, a także samodzielnie zrealizować projekt.

Rekrutacji do programu stażowego The Lidl Way to Career towarzyszy kampania pod hasłem „Wbijaj na nasz staż do Lidla!”, której nośnikami są między innymi kanały social media, online digital, reklamy outdoor oraz komunikaty na uczelniach wyższych. Kampania potrwa do końca marca br. oraz powstała we współpracy z agencją Job n’ Joy. Natomiast twarzami kampanii są stażyści Lidl Polska, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu.

Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze dyskonty pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 tys. sklepów Lidl, a w Polsce ponad 800. 

Czytaj też: Lidl inwestuje w marki własne i chce naturalnych kosmetyków 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 13:38
Coop kończy współpracę z The Body Shop w Szwajcarii; 33 sklepy znikną z rynku
Erik Mclean via Unsplash

Szwajcarski gigant detaliczny Coop ogłosił, że nie przedłuży umowy franczyzowej z marką kosmetyczną The Body Shop. Decyzja ta oznacza zamknięcie wszystkich 33 sklepów tej brytyjskiej marki w Szwajcarii. Franczyza wygaśnie 20 maja 2025 roku, a Coop już planuje nowe zastosowanie dla zwolnionych powierzchni handlowych.

The Body Shop w ciągu ostatnich dwóch lat zmagało się z licznymi trudnościami, które znacząco wpłynęły na kondycję marki. W lutym 2024 roku brytyjska spółka-matka ogłosiła upadłość, co było efektem rosnących kosztów operacyjnych oraz spadającego popytu na produkty marki. Problemy finansowe poprzedziły też wyraźne zmiany w strategii biznesowej, które nie zdołały odbudować dawnej pozycji rynkowej. Mimo że szwajcarski oddział The Body Shop pozostawał początkowo niezależny od trudności globalnych, wyzwania te z pewnością wpłynęły na postrzeganie marki przez partnerów handlowych, takich jak Coop.

Coop jako główny powód zakończenia współpracy wskazuje utratę „unikalnej pozycji” The Body Shop na konkurencyjnym rynku kosmetycznym. Mimo że szwajcarskie operacje The Body Shop nie zostały bezpośrednio dotknięte lutowym ogłoszeniem upadłości przez brytyjską spółkę-matkę, decyzja Coop pokazuje, że marka nie zdołała utrzymać silnej pozycji w regionie.

Coop nie ujawnił szczegółów dotyczących wpływu tej decyzji na swoje wyniki finansowe. Wiadomo jednak, że zwolnione przestrzenie zostaną ponownie zagospodarowane, co może świadczyć o próbie optymalizacji portfela lokalizacji detalicznych. Zamknięcie 33 sklepów to istotna zmiana na szwajcarskim rynku kosmetyków, który w ostatnich latach staje się coraz bardziej konkurencyjny.

Czytaj także: The Body Shop wychodzi z Polski: kiedy zamkną się ostatnie sklepy?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 06:16