Lidl Polska jest w czołówce najtańszych sklepów w Polsce, na co wskazuje najnowszy Raport Koszyka Zakupowego. Inne liczne badania wskazują, że ceny są wciąż jednym najważniejszych kryteriów wpływających na decyzję o wyborze miejsca zakupów. Jednak w najnowszej kampanii siec postanowiła wskazać swoim klientom dodatkowe powody, dla których warto odwiedzać jej sklepy.
Jednym z nich jest szeroki asortyment, dzięki któremu klienci oszczędzają czas potrzebny zwykle na odwiedzenie wielu sklepów.
– W Lidlu jest wszystko: pieczywo, warzywa, owoce, chemia, pieluchy, ubrania, narzędzia i kosmetyki. Mąż się śmieje, że to takie małe centrum handlowe – mówi w spocie bohaterka reklamy Lidla.
W ramach najnowszej kampanii sieć przygotowała trzy spoty reklamowe, konkurs dla klientów oraz specjalną stronę, na której będą oni mogli zapoznać się z benefitami zakupów w Lidlu. Kampania potrwa cztery tygodnie.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. W Polsce siec Lidl to około 800 sklepów.