Primark ogłosił, że nowe sklepy powstaną w kluczowych miastach Polski: Lublinie (centrum handlowe Felicity), Białymstoku (Atrium Biała) oraz w Warszawie (Promenada). Ich otwarcia zaplanowano na lata finansowe 2025/2026 i 2026/2027. Nowe lokalizacje będą oferować szeroką gamę produktów, od najnowszych trendów w modzie po kosmetyki, wyposażenie domu i artykuły lifestyle’owe, dostosowane do potrzeb szerokiego grona klientów.
Polska, jako strategiczny rynek dla Primark, zyskała już 7 sklepów od debiutu marki w 2020 roku w warszawskiej Galerii Młociny. Obecnie Primark posiada sklepy m.in. w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi, a nowa inwestycja ma przyspieszyć dalszy rozwój. – „Rozwój naszej działalności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nieustannie jest dla nas kluczowym priorytetem, a my nie zamierzamy zwalniać tempa. Polska to dla nas strategiczny rynek, na którym Primark stale poszerza swoją obecność. Zaledwie 4 lata po otwarciu pierwszego sklepu zbudowaliśmy silny biznes z lojalną i rosnącą bazą klientów.” – podkreśla Maciej Podwojski, Head of Primark CEE.
Primark rozwija swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej, kończąc 2024 rok z 16 sklepami w sześciu krajach. Polska, jako największy rynek w tym regionie, jest kluczowym punktem dalszej ekspansji marki, która zdobyła już stabilną pozycję w takich krajach jak Czechy (3 sklepy) czy Rumunia (3 sklepy). Dzięki nowym inwestycjom Primark umacnia swoją obecność i odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów w regionie.
Czytaj także: Primark otworzy siódmy sklep w Polsce i zapowiada wejście na Węgry. Do końca 2025 chce mieć 16 sklepów w tej części Europy