W ofercie znalazł się między innymi bestseller w pielęgnacji twarzy w sklepach Lidl w Europie – krem marki własnej Cien Q10. Jednak 50 proc. taniej można kupić jedną jego sztukę przy zakupie trzech kremów. Atrakcyjna cena chusteczek do demakijażu obowiązuje przy zakupie dwóch opakowań. Promocjami objęty został też asortyment kosmetyków koreańskich, m.in. maska do ust z kolagenem marki Pilaten czy czarna maska oczyszczająco-napinająca marki Mediheal.
Lidl w atrakcyjnych cenach oferuje również kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji ciała, na przykład balsam lub mleczko Cien, krem do rąk Garnier, żele i mydła do rąk w płynie Palmolive (w tym ostatnim przypadku promocja obowiązuje przy zakupie dwóch sztuk). W ramach oferty z obniżkami premierowo pojawił się również peeling kawowy marki Body Boom. W akcji promocyjnej znalazły się też kosmetyki marek Tołpa, Garnier, Wilkinson i Dove. Promocje dotyczą także kosmetyków do włosów, higieny jamy ustnej oraz antyperspirantów.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy. Historia sieci sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach funkcjonuje około 10,5 tys. sklepów Lidl, a w Polsce ponad 630.