Na współpracę z Kauflandem mogą liczyć dostawcy produktów przyjaznych środowisku oraz wpisujące się w aktualne trendy kosmetyczne. Jest to wynikiem przyjętej polityki sieci realizowanej pod hasłem „Działanie robi różnicę”, w ramach której Kaufland promuje rozwiązania proekologiczne.
W ramach czwartej odsłony akcji na półki sieci Kaufland trafiły m.in. artykuły marki Your Natural Side (kosmetyki oparte na naturalnych składnikach takie jak masła z awokado i kawy, peelingi z pestek malin i truskawek czy pielęgnacyjne olejki i sera), Monster Bath (galaretki i ciastolina do kąpieli dla dzieci), Cafe Mimi (kremy, mydła i szampony oparte na takich składnikach jak brazylijskie kakao, marokańska pomarańcza czy orzeźwiająca mięta oferowane w ekologicznych kubeczkach). Uzupełnieniem kosmetycznego asortymentu są szczoteczki do zębów biobrush, które powstały na bazie drobin z drewna i odnawialnych surowców takich jak np. olej rycynowy.
Produkty, które dostępne są w ofercie sieci w ramach akcji „Startup by Kaufland”, można znaleźć na specjalnie wyeksponowanych końcówkach sklepowych regałów.