Jak wynika z badań PMR pt. „Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce 2021. Prognozy rozwoju na lata 2021-2026”, już co 10. Polak wybiera kosmetyki naturalne podczas każdych lub prawie każdych zakupów kosmetycznych. Konsumenci cenią je przede wszystkim za prosty skład, mniejsze ryzyko podrażnień, skuteczne działanie i recepturę przyjazną środowisku.
Aby zagwarantować klientom dostęp do tego typu artykułów, Kaufland poszerza ofertę. Niedawno sieć wprowadziła markę własną bevola naturals, która obejmuje kosmetyki naturalnie bez silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku.
Czytaj też: Kaufland rozszerza asortyment o markę własną kosmetyków naturalnych
Natomiast najnowszą propozycją dla miłośników kosmetyków naturalnych są produkty marki beBIO, których współtwórczynią jest polska trenerka fitness Ewa Chodakowska, znana z promowania zdrowego stylu życia. W ofercie sklepów Kaufland dostępne są dezodoranty, krem do rąk, balsamy do ciała, szampony i odżywki do różnego rodzaju włosów oraz żel pod prysznic.
Ich receptury w 99 proc. zawierają składniki pochodzenia naturalnego, są wegańskie i mają certyfikaty Fundacji VIVA oraz Peta Cruelty Free & Vegan. Produkty wyróżnia także przyjazna środowisku produkcja, opakowania kosmetyków zostały stworzone z plastiku z recyklingu.
Czytaj też: W Kauflandzie półka kosmetyczna robi się coraz bardziej naturalna