StoryEditor
Sieci i centra handlowe
12.11.2020 00:00

Kaufland: Kolejne sklepy już po modernizacji. Zakres zmian robi wrażenie

Kasy samoobsługowe, cyfrowe ekrany, butelkomaty, nowe regały i lady chłodnicze, specjalnie wydzielony dział „Świadomego Żywienia” z produktami m.in. niezawierającymi konserwantów. To tylko część zmian, jakie pojawiły się w zmodernizowanych marketach Kaufland. Co jeszcze znajdziemy w tych sklepach?

Od czwartku 12 listopada zakupy w pełni odnowionych obiektach mogą zrobić mieszkańcy Brzegu, Ełku, Jeleniej Góry oraz Świdnika.

Gruntowne prace renowacyjne, których głównym celem jest poprawa komfortu klientów, rozpoczęły się w sierpniu tego roku. Przez cały czas ich trwania w marketach Kaufland nadal można było zrobić zakupy – zmiany zostały zaplanowane w taki sposób, by jak najmniej kolidowały z bieżącym funkcjonowaniem sklepów. Po zakończeniu modernizacji klienci mogą skorzystać z szeregu udogodnień i nowych rozwiązań.

Podobne rozwiązania zostały już zastosowane – poza Brzegiem, Ełkiem, Jelenią Górą i Świdnikiem – w markecie Kaufland w Bełchatowie. Niebawem z kolei renowacja dobiegnie końca w Chorzowie, Szczecinie i Żorach (we wszystkich trzech lokalizacjach – 16 listopada), a także w Kaliszu (26 listopada).

Zakres przebudowy  został dopasowany indywidualnie do każdego obiektu. Prace obejmowały m.in. zmianę wystroju (w tym malowanie ścian) oraz montaż oznaczeń grup towarowych. W zmodernizowanych marketach zainstalowano także nowoczesne nośniki informacyjne – cyfrowe ekrany, dzięki którym klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną. 

We wszystkich odnowionych marketach znajduje się także po sześć specjalnych terminali zastępujących tradycyjne czytniki cen. Dodatkowo urządzenia umożliwiają klientom zapoznanie się z ofertą promocyjną, a terminal znajdujący się przy ladzie obsługowej – również ze składem produktów oferowanych na wagę. Na terminalu ulokowanym w punkcie informacyjnym można wyświetlić także informacje na temat programu lojalnościowego PAYBACK oraz – w niektórych lokalizacjach – plan marketu. 

W każdym zmodernizowanym obiekcie zostało zamontowanych po sześć kas samoobsługowych. Są również butelkomaty, do których klienci mogą oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland. Pojawiły się także nowe regały i lady chłodnicze na mięso, wędliny, sery, ryby oraz w strefie z produktami  do wzięcia na drogę, a w części lokalizacji – również na mrożonki i nabiał. Poza tym sklepy w Brzegu, Jeleniej Górze i Świdniku (a wkrótce także w Żorach i Kaliszu) zostały wyposażone we własne wędzarnie. A w każdym unowocześnionym markecie pojawiła się także piekarnia Kaufland w nowym standardzie.

Pracami renowacyjnymi we wszystkich obiektach zostały objęte także toalety dla klientów. Odświeżono poza tym pomieszczenia socjalne dla pracowników oraz strefę najemców. W ramach zmian proekologicznych zainstalowano oświetlenie LED zarówno wewnątrz sklepów, jak i na przylegających do nich parkingach.
Klienci robiący zakupy w odnowionych sklepach Kaufland w Brzegu, Ełku, Jeleniej Górze i Świdniku będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji dostępnych od 12 listopada.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03
Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów
Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki.Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.07.2024 16:03
Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?
Kaufland Global Marketplace obejmuje 64 kategorie produktów, w tym kosmetyki i perfumyfot. Kaufland
Kaufland Global Marketplace będzie dostępny także w Polsce. Sieć podała datę premiery platformy, przez którą sprzedawcy będą mogli sprzedawać we wszystkich krajach, gdzie marketplace jest dostępny. Na jakich warunkach z biznesem e-commerce niemieckiego detalisty będą mogli współpracować sprzedawcy z Polski?

Jak podaje Kaufland, na polskiej platformie sprzedażowej Kauflad.pl zarejestrowanych jest obecnie 2 tys. sprzedawców. Ma ona ruszyć 7 sierpnia br.

Polska platforma będzie kolejnym rynkiem, na którym będzie działał Kaufland Global Marketplace. W takiej formule niemiecki detalista sprzedaje już w Niemczech, Słowacji  i Czechach. Platformy w Austrii i w Polsce zostaną wkrótce odpalone.

Sprzedaż online odbywa się na zasadzie współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami, którzy rejestrują się na marketplace i samodzielnie wystawiają i sprzedają swoje produkty. Sami są również odpowiedzialni za wysyłkę towaru i wystawianie faktur Kaufland zajmuje się działaniami marketingowymi. Można także skorzystać z międzynarodowej usługi logistycznej sieci (Fullfilment by Kaufland).

Sprzedawca wnosi miesięczną opłatę podstawową w wysokości 175 zł i zmienną prowizję od sprzedaży, od 7 do 16 proc. Np. dla kategorii perfum prowizja na start na polskiej platformie wynosi 8 proc., na pozostałych rynkach 10 proc. Dla kategorii pielęgnacja ciała i zdrowie w Polsce prowizja od sprzedaży wynosi 8 proc. na start, na pozostałych rynkach 13 proc. Prowizja jest naliczana za zakupione produkty, które nie zostały anulowane lub zwrócone.

Dodatkowo płatne jest dodanie na marketplace bezpośredniego linku do sklepu sprzedawcy, w tej opcji miesięczna opłata wynosi 220 zł.

Kaufland obiecuje sprzedawcom dostęp do wszystkich platform, którymi dysponuje, a tym samym do 56 mln potencjalnych klientów.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. lipiec 2024 00:51