Cały segment detaliczny Grupy Eurocash odnotował wzrost sprzedaży w wysokości 35,53 proc. rok do roku – z ok. 2,08 mld zł do ok. 2,83 mld zł.
Delikatesy Centrum Franczyza odnotowały wzrost o 4,90 proc., z ok. 997 mln zł do ok. 1,05 mld zł. Sprzedaż hurtowa realizowana przez Eurocash do sklepów franczyzowych Delikatesy Centrum w ujęciu LFL wyniosła 6,74 proc. w 2 kwartale 2019 r. oraz 2,69 proc. w 1 półroczu 2019 r.
Własne markety Delikatesy Centrum zwiększyły sprzedaż o 10,02 proc., z ok. 360 do ok. 395 mln zł. Wzrost sprzedaży detaliczna realizowanej przez sklepy Delikatesy Centrum w ujęciu LFL wyniósł 7,99 proc. w 2 kwartale 2019 r. oraz 3,35 proc. w 1 półroczu 2019 r r/r.
Liczba sklepów pod szyldem Delikatesy Centrum wyniosła na koniec 2 kwartału 2019 r. 1 339 placówek.
Dzięki szybkiemu zwiększaniu liczby placówek sprzedaż w sieci Supermarkety Własne wzrosła aż o 76,67 proc., z ok. 877 mln zł do ok. 1,55 mld zł. Liczba Małych Supermarketów w 2 kwartale 2019 r. wyniosła 1560, wliczając 996 sklepów franczyzowych i 554 sklepy własne.
Sieć Eko, której integracja ze strukturami grupy została zakończona w ubiegłym roku, odnotowała wzrost sprzedaży w wysokości 3,92 proc., z ok. 397 do ok. 413 mln zł.
Sieć Mila, której intensywna integracja przebiegała w trakcie całego półrocza sprawozdawczego, wielokrotnie zwiększyła przychody w stosunku do pierwszego półrocza 2018 roku. W pozycji Mila i Inne odnotowano 515,86-proc. Wzrost sprzedaży, z ok. 120 do ok. 230 mln zł.
W sieci Inmedio sprzedaż rosła o 9,24 proc., z ok. 211 do ok. 230 mln zł. Dynamika sprzedaży dla stałej liczby sklepów Inmedio w 2 kwartale 2019 r. wyniosła 7,84 proc. r/r oraz 5,22 proc. w 1 półroczu 2019 r/r. Liczba kiosków z prasą działających pod marką Inmedio na koniec 2 kwartału 2019 r. wyniosła 449 placówek.
W segmencie Projekty, obejmującym rozwijane przez Eurocash innowacyjne formaty detaliczne, takie jak Duży Ben, ABC na kołach, Kontigo czy wcześniej Faktoria Win, Grupa raportuje 63,28-proc. wzrost sprzedaży, z 23,9 do 39 mln zł.