Drogeria Rossmann zajmie jeden z większych lokali w outlecie, który powstaje w Bydgoszczy przy Alei Jana Pawła II. Na powierzchni ponad 376 mkw. sieć otworzy regularną drogerię o takim samym asortymencie i podobnej wielkości, jak w innych centrach handlowych. Ofertę drogerii uzupełni szeroki asortyment produktów dostępnych w hipermarkecie Carrefour, dzięki czemu Metropolitan Outlet zaoferuje mieszkańcom regionu największy wybór produktów drogeryjnych pod jednych dachem.
– Zdecydowaliśmy się na obecność w Metropolitan Outlet, który będzie wyjątkowym centrum outletowym połączonym z hipermarketem Carrefour. Nasza drogeria będzie doskonałym uzupełnieniem oferty centrum – wyjaśnia Agata Nowakowska, rzecznik prasowy sieci Rossmann.
Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w ponad 1200 drogeriach sieci robi 700 tys. Polaków. Pierwszy sklep powstał w 1993 r. w Łodzi, a 22 lata później firma świętowała otwarcie tysięcznej lokalizacji. Rossmann oferuje największy wybór artykułów w rozsądnych cenach – ponad 16 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek), a także 35 marek własnych.
Bydgoski Metropolitan Outlet zaoferuje mieszkańcom regionu nowoczesną przestrzeń zakupową. Na powierzchni 17 tys. mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych – modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach.
Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na jesień 2018 roku. Za zarządzanie centrum outletowym będzie odpowiedzialna firma Neinver.