Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”. Działania promocyjne będą prowadzone przez dziewięć tygodni w telewizji, VOD, radiu, Internecie i mediach społecznościowych, a każda z prezentowanych kreacji będzie nawiązywała do najważniejszych korzyści z wizyty w sklepach Dealz.
Poszukiwane marki w atrakcyjnych cenach
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Dealz wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów. Materiały skupiają się na najważniejszych wartościach i korzyściach, które sieć oferuje klientom w postaci m.in. różnorodnej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach.
To pierwsza kampania firmy na taką skalę. Podąża ona w ślad za rozwojem Dealz w Polsce. Do końca 2023 roku sieć chce posiadać ponad 300 sklepów na naszym rynku.
Czytaj też: Dealz ma już ponad 250 sklepów w Polsce. Niebawem kolejne otwarcia
Daria Małecka, dyrektor marketingu Dealz mówi:
Dodaje, ze na DNA Dealz składają się trzy elementy: międzynarodowe marki, niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, super atrakcyjne ceny i unikatowość, którą pokochali klienci.
– wyjaśniła Daria Małecka.
Nowe odsłony kampanii reklamowej można śledzić na kanale YouTube marki
Dealz na ścieżce rozwoju
Nowa kampania wizerunkowa to kolejny etap rozwoju marki na polskim rynku. W I kwartale 2023 roku sieć uruchomiła swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne, zlokalizowane w Parku Logistycznym w Łyszkowicach (pow. łowicki), które obsługuje dostawy do wszystkich sklepów sieci w Polsce.
Czytaj tez: Dealz uruchomił centrum dystrybucyjne w Polsce
W tym samym czasie rozpoczął się również proces remodelingu i rebrandingu sklepów, który ma symbolizować transformację identyfikacji wizualnej Dealz jako marki nowoczesnej, otwartej, międzynarodowej, podążającej za najnowszymi trendami.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Dziś siec ma ich ponad 250. Na asortyment każdego składa się ponad 3,5 tys. produktów znanych marek, także kosmetycznych i chemicznych.
Czytaj też: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]