StoryEditor
Sieci i centra handlowe
29.08.2023 14:18

Dealz wystartował z pierwszą wielokanałową kampanią reklamową

Celem kampanii Dealz jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów / Dealz
Radość nie do ukrycia! – to hasło pierwszej w Polsce wielokanałowej kampanii sieci Dealz. Brytyjski detalista zdecydował się na wizerunkową reklamę i przedstawienie korzyści z zakupów w ślad za rozwojem sieci w naszym kraju.

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Radość nie do ukrycia”. Działania promocyjne będą prowadzone przez dziewięć tygodni w telewizji, VOD, radiu, Internecie i mediach społecznościowych, a każda z prezentowanych kreacji będzie nawiązywała do najważniejszych korzyści z wizyty w sklepach Dealz.

Poszukiwane marki w atrakcyjnych cenach

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Dealz wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów. Materiały skupiają się na najważniejszych wartościach i korzyściach, które sieć oferuje klientom w postaci m.in. różnorodnej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach.

image
Dealz

To pierwsza kampania firmy na taką skalę. Podąża ona w ślad za rozwojem Dealz w Polsce. Do końca 2023 roku sieć chce posiadać ponad 300 sklepów na naszym rynku.

Czytaj też: Dealz ma już ponad 250 sklepów w Polsce. Niebawem kolejne otwarcia

Daria Małecka, dyrektor marketingu Dealz mówi:

Ta kampania to duży krok w rozwoju naszych sklepów i rozpoznawalności naszej firmy. Po raz pierwszy marka będzie widoczna w przestrzeni reklamowej w telewizji. Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Radość nie do ukrycia”, które jest zaproszeniem do odkrywania korzyści z odwiedzin w naszych sklepach.

Dodaje, ze na DNA Dealz składają się trzy elementy: międzynarodowe marki, niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, super atrakcyjne ceny i unikatowość, którą pokochali klienci.

Każda wizyta w naszym sklepie to może być powód do radości i uśmiechu z łowienia okazji, kupowania ulubionych produktów i wyszukiwania perełek. Naszą filozofią komunikacji jest po prostu „make a dealz” – u nas zrobisz najlepsze „deale” na produkty międzynarodowych marek w super cenach

– wyjaśniła Daria Małecka.

Nowe odsłony kampanii reklamowej można śledzić na kanale YouTube marki

Dealz na ścieżce rozwoju 

Nowa kampania wizerunkowa to kolejny etap rozwoju marki na polskim rynku. W I kwartale 2023 roku sieć uruchomiła swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne, zlokalizowane w Parku Logistycznym w Łyszkowicach (pow. łowicki), które obsługuje dostawy do wszystkich sklepów sieci w Polsce.

Czytaj tez: Dealz uruchomił centrum dystrybucyjne w Polsce

W tym samym czasie rozpoczął się również proces remodelingu i rebrandingu sklepów, który ma symbolizować transformację identyfikacji wizualnej Dealz jako marki nowoczesnej, otwartej, międzynarodowej, podążającej za najnowszymi trendami.

Czytaj też: Sieć Dealz otwiera w Polsce sklepy w nowym koncepcie. Jak wyglądają? Co się zmieniło? Jak wygląda oferta? [GALERIA]

 

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Dziś siec ma ich ponad 250. Na asortyment  każdego składa się ponad 3,5 tys. produktów znanych marek, także kosmetycznych i chemicznych.

Czytaj też: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
23.12.2024 15:00
The Body Shop wraca na prostą; sieć osiągnęła 2 miliony funtów zysku w 100 dni
The Body Shop

Po trzech miesiącach od uratowania przed upadłością The Body Shop powróciło do zysków. Nowy właściciel i dyrektor generalny, Charles Denton, poinformował pracowników o osiągnięciu 2 milionów funtów zysku w pierwszych 100 dniach pod nowym zarządem. Sprzedaż w tym okresie wyniosła 28 milionów funtów.

The Body Shop znalazło się na krawędzi bankructwa na początku tego roku, jednak we wrześniu firma została uratowana przez konsorcjum kierowane przez brytyjskiego potentata kosmetycznego Mike’a Jatanię. Obecnie sieć prowadzi 113 sklepów w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 1 200 osób, w tym w swojej głównej siedzibie. Charles Denton w świątecznej wiadomości do pracowników podkreślił, że firma jest na dobrej drodze do odbudowy i zakończyła rok 17 proc. powyżej wewnętrznych prognoz sprzedażowych.

W ciągu pierwszych 100 dni pod nowym zarządem The Body Shop nie tylko osiągnęło zysk, ale również udowodniło swoją odporność na trudne warunki rynkowe. „Storm Darragh może próbowała nas złamać, ale daliśmy radę. Możecie rzucać nam kolejne wyzwania – wróciliśmy na dobre!” – napisał Denton, z optymizmem patrząc na przyszłość marki.

Eksperci podkreślają jednak, że mimo pozytywnych wyników należy zachować ostrożność w ocenie kondycji finansowej firmy. The Body Shop działa obecnie na mniejszą skalę niż wcześniej, a dobre wyniki mogły być wsparte wyprzedażami i obniżkami cen. Przed firmą wciąż wiele pracy, by na stałe odbudować swoją pozycję na rynku.

Czytaj także: Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.12.2024 11:24
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepówShutterstock

Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?

W grudniu sieć sklepów Kaufland uruchomiła automaty Mystery-Pack, które oferują paczki ze zwrotami konsumenckimi, nieodebranymi przesyłkami i niedoręczalnymi paczkami. Wprowadzenie nowatorskich urządzeń rozpoczęto od 50 lokalizacji w Niemczech, jednak firma zapowiada, że w przyszłości automaty pojawią się w około 100 sklepach. Pierwsze urządzenie stanęło w Höchstadt w Bawarii i odniosło natychmiastowy sukces – w ciągu kilku tygodni sprzedano aż 1500 paczek.

@ichbinbilliger.de Kaufland Penny und sogar Action Mystery Box zu einem Hammer Preis ist wieder da #mysterybox #mysterygift #mysteryboxviral #kaufland #penny #action ♬ Originalton - RetourenBros

Automaty z „Mystery-Packs” znajdują się w strefach przedkasowych wybranych marketów Kaufland. Klienci mogą nabyć jedną z paczek w cenie od 10 do 15 euro. Wewnątrz znajdują się produkty pochodzące z przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresatów po zamówieniu w sklepach internetowych. Zawartość paczek, obejmująca zarówno drobne akcesoria, jak i urządzenia elektroniczne, jest starannie zabezpieczona i pozostaje tajemnicą aż do chwili ich otwarcia.

Claudia Gurr, starsza kierowniczka w Kaufland, podkreśla, że automaty są uzupełnieniem oferty usług dodatkowych, które umożliwiają klientom załatwienie innych spraw podczas codziennych zakupów. Firma od dawna rozwija podobne rozwiązania, jak fotokioski czy jeździki dla dzieci, by zwiększyć komfort klientów.

Za projekt odpowiadają zarówno firmy, jak i osoby prywatne, które uzupełniają automaty Mystery-Pack. Przesyłki przechodzą wyrywkowe kontrole jakości, a ich zawartość musi spełniać standardy odpowiednie dla osób niepełnoletnich. Kaufland, będący częścią Grupy Schwarz, działa w 1500 lokalizacjach w Europie i zatrudnia ponad 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada już 250 sklepów i konsekwentnie rozwija swoją ofertę.

Czytaj także: Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. grudzień 2024 00:29