W sklepach Dealz można kupić m.in. produkty przemysłowe, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów oferowanych będzie za kwotę 5 zł.
Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, ma ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia ponad 18 tys. pracowników. Sieć Deal należy do Grupy Pepkor Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo-Wschodniej: Pepco oraz Poundland UK/Dealz Europa Zachodnia.
Marcin Langowski, dyrektor zarządzający Dealz na Europę Środkową i Wschodnią zapowiedział na 2018 r. uruchomienie 20 sklepów w Polsce, aby w ciągu najbliższych 3 lat operować już przynajmniej 200 lokalizacjami.
Firma zakłada wstępnie otwarcie minimum tysiąca sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej w okresie 6 lat. – To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która posiada w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r. – mówi Marcin Langowski.