StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.07.2024 14:45

Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock) / PaulSat/Shutterstock
Dziś (16.07) klienci 178 wybranych hiper- i supermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z wyjątkowych rabatów na kosmetyki, sięgających minimum 75 proc. Promocja obejmuje sklepy m.in. we Wrocławiu, Częstochowie, Kielcach, Łodzi i Szczecinie.
image
Grafika promocyjna.
Carrefour
Carrefour po raz drugi organizuje kultową akcję promocyjną, oferując klientom szczelnie zafoliowane koszyki z różnorodnymi produktami drogeryjnymi. Wartość towarów w koszykach niespodziankach wynosi od 200 do 250 złotych, jednak klienci zapłacą za nie jedynie 50 złotych. Promocja trwa od 16 do 20 lipca, lub do wyczerpania zapasów, a każdego dnia na klientów czekają nowe koszyki zawierające między innymi szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy oraz produkty perfumeryjne dla niej, dla niego i dla domu. Koszyki te są dostępne w ponad 170 sklepach w całej Polsce, co oznacza, że promocja jest łatwo dostępna dla szerokiego grona klientów, niezależnie od miejsca zamieszkania.

Sylwester Mroczek, menedżer działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska, podkreśla, że sukces pierwszej edycji akcji skłonił sieć do zwiększenia skali wydarzenia.

Obserwujemy, jak olbrzymim zainteresowaniem cieszą się nasze promocje, a Polacy wykupują koszyki niespodzianki w okamgnieniu. Z ogromną satysfakcją obserwujemy, jak promocja elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim. W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie ofertą po raz kolejny zwiększyliśmy jej skalę, udostępniając ponad 10 000 koszyków w ponad 170 sklepach naszej sieci w całej Polsce

- mówi Mroczek. Jego zdaniem, taka forma promocji nie tylko przyciąga klientów, ale także buduje ich lojalność wobec marki.

Koszyki są dostępne w Carrefour od godziny 12:00, oferując klientom unikalną okazję do zakupu kosmetyków w rewelacyjnych cenach. Dzięki temu klienci mają możliwość zakupu wysokiej jakości kosmetyków za ułamek ich regularnej ceny, co ma na celu wpłynąć na zwiększenie ich zadowolenia i lojalności wobec sieci Carrefour. W koszykach klienci znajdą bogaty asortyment kosmetyków, co sprawia, że promocja ta jest atrakcyjna dla szerokiego spektrum odbiorców. Pełna lista sklepów uczestniczących w akcji znajduje się na stronie Carrefour.

Czytaj także: Tajemnicze wózki Auchan w nowej wersji — tym razem także z kosmetykami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.12.2024 11:24
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepówShutterstock

Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?

W grudniu sieć sklepów Kaufland uruchomiła automaty Mystery-Pack, które oferują paczki ze zwrotami konsumenckimi, nieodebranymi przesyłkami i niedoręczalnymi paczkami. Wprowadzenie nowatorskich urządzeń rozpoczęto od 50 lokalizacji w Niemczech, jednak firma zapowiada, że w przyszłości automaty pojawią się w około 100 sklepach. Pierwsze urządzenie stanęło w Höchstadt w Bawarii i odniosło natychmiastowy sukces – w ciągu kilku tygodni sprzedano aż 1500 paczek.

@ichbinbilliger.de Kaufland Penny und sogar Action Mystery Box zu einem Hammer Preis ist wieder da #mysterybox #mysterygift #mysteryboxviral #kaufland #penny #action ♬ Originalton - RetourenBros

Automaty z „Mystery-Packs” znajdują się w strefach przedkasowych wybranych marketów Kaufland. Klienci mogą nabyć jedną z paczek w cenie od 10 do 15 euro. Wewnątrz znajdują się produkty pochodzące z przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresatów po zamówieniu w sklepach internetowych. Zawartość paczek, obejmująca zarówno drobne akcesoria, jak i urządzenia elektroniczne, jest starannie zabezpieczona i pozostaje tajemnicą aż do chwili ich otwarcia.

Claudia Gurr, starsza kierowniczka w Kaufland, podkreśla, że automaty są uzupełnieniem oferty usług dodatkowych, które umożliwiają klientom załatwienie innych spraw podczas codziennych zakupów. Firma od dawna rozwija podobne rozwiązania, jak fotokioski czy jeździki dla dzieci, by zwiększyć komfort klientów.

Za projekt odpowiadają zarówno firmy, jak i osoby prywatne, które uzupełniają automaty Mystery-Pack. Przesyłki przechodzą wyrywkowe kontrole jakości, a ich zawartość musi spełniać standardy odpowiednie dla osób niepełnoletnich. Kaufland, będący częścią Grupy Schwarz, działa w 1500 lokalizacjach w Europie i zatrudnia ponad 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada już 250 sklepów i konsekwentnie rozwija swoją ofertę.

Czytaj także: Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.12.2024 14:43
Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.Sebastian Góra

Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 stref OUTLET w całej Polsce.

Nowy asortyment stref OUTLET obejmuje ponad 2000 produktów, w tym m.in. środki czystości, higieniczne oraz kosmetyki, dostępne w atrakcyjnych cenach zaczynających się od 29 groszy. Produkty grupowane są w kategorie cenowe, takie jak „do 5 zł” czy „super oferty”, co pozwala klientom łatwo znaleźć najlepsze okazje. Rotacja asortymentu odbywa się co tydzień, co stanowi dodatkową zachętę do częstych wizyt. Carrefour planuje także wprowadzenie stref OUTLET w formacie „mini” w sklepach franczyzowych, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby

- powiedział Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Suchych.

Wprowadzenie chemii gospodarczej i kosmetyków do oferty OUTLET wpisuje się w strategię Carrefour, której celem jest nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także ich kreowanie. Jak podkreśla Gadawski, dzięki innowacyjnemu podejściu i konkurencyjnym cenom, strefy OUTLET stają się istotnym elementem strategii handlowej Carrefour, umacniając pozycję sieci na rynku detalicznym w Polsce.

Czytaj także: Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 09:21