Action to sieć, która powstała w 1993 roku w Holandii, a później rozszerzyła działalność także na Belgię Luksemburg, Francję, Austrię i Niemcy. Swoim klientom oferuje 13 grup produktów, m.in. kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, wyroby szklane, tekstylia, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe czy porcelanę. Teraz będzie je można dostać także w Polsce. – Leszno jest dla nas idealnym punktem do wejścia na Polski rynek. Sklep mieści się w świetnym, zróżnicowanym środowisku handlowym, oferuje nowoczesną atmosferę i wiele miejsc parkingowych dla naszych klientów – powiedział Sander van der Laan, CEO Action. Sklep zatrudni 25 osób, będzie czynny codziennie od 9 do 21.30.
To jednak nie koniec podboju polskiego rynku przez holendrów. Już niebawem sklepy Action zostaną otwarte w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Lubaniu i Świdnicy. Firma już zatrudniła 50 osób do prowadzenia polskich oddziałów. 30 z nich było niedawno intensywnie szkolonych w Holandii. - Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu dobrze rozwinięta, gospodarka rozwija się dynamicznie a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny, potencjał jest duży – powiedział van der Laan.
Sprzedaż w sklepach Action w 2016 roku 2,7 mld euro, w ostatnich latach rosła o 30 proc rocznie. Każdego tygodnia sklepy Action w Europie odwiedza ok. 6 mln klientów. Na półkach mogą tam znaleźć ok. 6 tys. artykułów.
Czytaj także:
Action, holenderska sieć dyskontów, jesienią wchodzi do Polski
Sieć Action potwierdza: Wchodzimy do Polski! Wkrótce ruszy 5-6 sklepów