Z usługi można korzystać od poniedziałku do piątku, a w niektórych drogeriach także w sobotę, ale w określonych godzinach – od 10:00 do 12:00. Pomocą przy wyborze produktów służy personel Ziko Dermo. Zamówienie jest przygotowane w ciągu godziny i czeka na odbiór do 48 godzin. Klient płaci za zakupy przy odbiorze. Numery telefonów do drogerii oraz godziny otwarcia placówek są podane na stronie internetowej ziko.pl oraz w aplikacji mobilnej.
– Usługa Zapytaj o poradę, zamów i odbierz, jest kolejnym działaniem, które należało wykonać w związku z obecną sytuacją – mówi Beata Kmieć, prezes Ziko Dermo. Przypomina, że sieć podjęła wiele działań, by zakupy w czasie pandemii były bezpieczne dla klientów. Stanowiska obsługowe zostały osłonięte zabudową z pleksy, w każdym lokalu zamontowano dozowniki do dezynfekcji rąk, wydzielone zostały również strefy bezpieczeństwa dla klientów. Drogerie zostały również wyposażone w materiały edukacyjne informujące o bezpiecznym stosowaniu środków ochronnych, W sprzedaży są dostępne maski ochronne i żele antybakteryjne.