Wszyscy, którzy w najbliższą niedzielę 6 sierpnia zrobią w drogerii internetowej lub aplikacji Rossmann PL, zrobią zakupy za minimum 15 zł, otrzymają darmową dostawę.
Wystarczy wejść na stronę rossmann.pl lub do aplikacji Rossmann PL, dodać do koszyka ulubione produkty za minimum 15 zł, wybrać sposób dostawy (przesyłka kurierska lub do Paczkomatu InPost), opłacić zakupy i czekać, aż Rossmann je dostarczy.
– informuje Jakub Jankowski z biura prasowego Rossmanna w Polsce.Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce z liczbą blisko 1700 drogerii, nie ma jednak pozycji lidera w kanale online w kategorii zdrowie i uroda. O tę nadal toczy się gra.
– Rossmann mógłby zawalczyć o pozycję lidera w e-commerce w kategorii Zdrowie i Uroda, gdyby tylko chciał. Na razie wyprzedzają go Gemini i DOZ. Hebe i Super-Pharm mają szansę wskoczyć do czołówki. Kanał online ma nadal duży potencjał rozwoju. Ci, którzy inwestują w e-commerce mogą osiągać kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Ci, którzy osiedli na laurach będą tracić, bo dynamika rynku słabnie – tak mówił dla nas Remigiusz Chrzanowski, ekspert i konsultant w e-commerce.
Czytaj więcej: Remigiusz Chrzanowski, DrEcom: To jest czas walki o pozycję lidera e-commerce w kategorii Zdrowie i Uroda
Wydaje się, że Rossmann właśnie przystąpił do ostrej rywalizacji o e-konsumentów. W lipcu sieć zaktualizowała swoją wersję aplikacji. Teraz zapowiada kampanie o zakupach online. Od jakiegoś czasu było słychać na rynku, że druga połowa roku może być ofensywą Rossmanna w kanale e-commerce.