StoryEditor
Drogerie
19.03.2024 10:34

W drogeriach Natura trwa wyprzedaż. Kosmetyki można teraz kupić już za 1 grosz

Czerwone etykiety informują o specjalnej cenie kosmetyków oraz o tym, że biorą one udział w promocji 2+1 za 1 grosz / fot. Drogerie Natura
Drogerie Natura zorganizowały wielką wyprzedaż kosmetyków. Obniżki cen i promocja, w której produkty można kupić za 1 grosz obowiązują w sklepach stacjonarnych i w internecie.

Drogerie Natura zorganizowały wielką wyprzedaż produktów kosmetycznych. Poza możliwością skorzystania z obniżek cen, kosmetyki można kupić w mechanizmie promocyjnym 2+1 za 1 grosz.

image
Kosmetyki do makiujażu są kategorią, w której obniżki cen są bardzo głębokie
fot. Drogerie Natura

Produkty objęte wyprzedażą i promocją w drogeriach stacjonarnych są oznaczone czerwonymi metkami. Jednak oferta wyprzedażowa, w której kosmetyki można kupić już za 1 grosz obowiązuje również w sklepie internetowym.

Drogerie Natura prowadzą sieć blisko 300 sklepów kosmetycznych w Polsce i sklep internetowy drogerienatura.pl Działają w Grupie Pelion, do której należy też największa w Polsce sieć aptek DOZ.

Sieć od dłuższego czasu stara się przyciągnąć akcjami rabatowymi klientów do swoich sklepów. Pod koniec 2023 r. ze zniżek przy zakupach kosmetyków marek własnych Drogerii Natura mogą korzystać posiadacze Karty Dużej Rodziny. 

Czytaj więcej: Z Kartą Dużej Rodziny dodatkowy rabat w drogeriach Natura

W ubiegłym roku sieć zapowiedziała także cykliczną akcję "Oszczędzanie mamy w naturze" i promowanie najtańszych produktów na specjalnych regałach ekspozycyjnych. 

Czytaj więcej: Drogerie Natura ruszają z cykliczną akcją promującą najtańsze oferty

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 23:43