
W marcu Ulta Beauty zamknęła wszystkie swoje 1254 sklepy w celu ochrony personelu i klientów, ale nadal prowadzi usługi online. Sieć potwierdziła, że w celu zmniejszenia nakładów inwestycyjnych zablokowała plany otwarcia 75 nowych sklepów przewidzianych na 2020 r.
„Od 20 marca Ulta Beauty jest biznesem wyłącznie cyfrowym” - powiedziała dyrektor generalna Ulta Beauty Mary Dillon. „Chociaż nie spodziewamy się w pełni zrównoważyć wpływ naszych zamknięć sklepowych na przychody, wieloletnie strategiczne inwestycje, które poczyniliśmy w celu poprawy naszych możliwości omnichannel i łańcucha dostaw, w połączeniu z zaangażowaniem naszych partnerów dystrybucyjnych, pozwoliły nam wspierać zwiększony popyt na e-commerce. Jednocześnie podejmujemy działania, aby zapewnić utrzymanie naszej siły finansowej i elastyczności w najbliższej perspektywie oraz umiejscowić Ulta Beauty w perspektywie długoterminowej”.
Aby chronić płynność finansową, Ulta Beauty zawiesiła także zatrudnianie nowych pracowników, odroczyła podwyżki dla wszystkich współpracowników korporacyjnych i sklepowych oraz nadała priorytet obowiązkom płatniczym za podstawowe usługi.