Isei stawia na dynamiczny rozwój na polskim rynku. Pierwszy sklep fizyczny działa w naszym kraju od niespełna miesiąca, co nie oznacza, że firma pojawiła się w naszym kraju dopiero teraz. Isei działało w Polsce już wcześniej jako sklep internetowy, oferując szeroki wybór kosmetyków marek ukraińskich, polskich, hiszpańskich, niemieckich, izraelskich. Isei stawia również na cieszące się dużą popularnością kosmetyki pielęgnacyjne z Azji - z Japonii oraz Korei Południowej.
Isei posiada już ogółem ponad sto własnych punktów sprzedaży, z czego prawie co piąty zlokalizowany jest w Kijowie.
Jak podkreśla Isei, asortyment sklepu jest “imponujący” i ciągle się rozszerza. W ofercie znajdziemy przede wszystkim:
- kosmetyki do pielęgnacji twarzy: od koreańskich kremów po japońskie maseczki
- kosmetyki do włosów: szampony, odżywki, maski i produkty do stylizacji
- kosmetyki do ciała: balsamy, peelingi, mydła i oleje
- makijaż: podkłady, pudry, pomadki, cienie do powiek itd.
- produkty do paznokci: lakiery, odżywki i akcesoria
- produkty do domu.
Marka podkreśla, że jej oferta to szeroki wybór produktów, wśród których są również marki mniej znane, lecz skuteczne. Isei zaznacza, że współpraca z renomowanymi producentami gwarantuje wysoką jakość oferowanych kosmetyków.
Atutem Isei są również atrakcyjne ceny, częste rabatyoraz promocje. W trakcie Beauty Black Week można było kupić ulubione kosmetyki nawet z 40-procentowym rabatem.
Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, Isei szuka już lokalizacji pod kolejne sklepy stacjonarne w Polsce. Pod uwagę brany jest m.in. lokal w centrum handlowym na warszawskiej Pradze.
Spółka Isei International działa w Polsce od marca 2024 roku, na jej czele stoi prezeska Tetiana Danylchenko. Założycielką Isei jest natomiast Anush Tovmasyan, która wystartowała z projektem firmy mając zaledwie 23 lata.
Jak przyznaje Tovmasyan, Polska jest pierwszym krajem, który zapoczątkować ma fizyczną ekspansję międzynarodową Isei. – Zamierzamy utworzyć sieć kilku sklepów do końca 2025 roku, kładąc podwaliny pod model franczyzowy i przyszłe skalowanie w całej Europie – wyjaśnia AnushTovmasyan.
Tovmasyan jest również współzałożycielką grupy Imperia Holding, w skład której wchodzą firmy z rynku FMCG.