StoryEditor
Drogerie
25.03.2020 00:00

Teresa Stachnio, Jasmin: handel tradycyjny doskonale zdaje egzamin w czasach pandemii

– Dziś widzimy jak ważne są różne formy handlu i jak każda jest potrzebna. To jest czas próby dla handlu i w tych warunkach drogerie tradycyjne doskonale zdają egzamin – mówi Teresa Stachnio, członek zarządu sieci drogerii Jasmin. Zapewnia, że większość drogerii Jasmin pracuje cały czas. Oczywiście z zachowaniem wymaganych środków bezpieczeństwa.

Od samego początku wystąpienia zagrożenia koronawirusem niemal wszystkie drogerie Jasmin pracują, oczywiście przy zachowaniu maksymalnych środków ostrożności – informuje Teresa Stachnio. By zapewnić jak najlepszą komunikację na linii konsument-drogeria codziennie jest aktualizowana strona drogeriajasmin.pl, szczególnie zakładka ze spisem czynnych placówek. – Jest to ponad 90 proc. drogerii zrzeszonych w sieci Jasmin – informuje Teresa Stachnio. W zakładce można znaleźć najbliższą drogerię Jasmin sprawdzić godziny otwarcia, zadzwonić, spytać o potrzebny towar, zarezerwować i odebrać w odpowiedniej chwili. Drogerie umożliwiają też kontakt przez FB i inne komunikatory.

Obecny czas jest czasem próby dla handlu i w tych warunkach handel tradycyjny doskonale zdaje egzamin dojrzałości i odpowiedzialności – podkreśla Teresa Stachnio. – To w naszych drogeriach konsument kupi wszystkie potrzebne produkty, drogerie są bardzo dobrze zatowarowane. Drogerie Jasmin są dużym wsparciem dla konsumentów i producentów, jestem przekonana, że producenci zauważą i docenią pracę jaką wykonuje handel tradycyjny. Właśnie dziś widzimy, jak ważne są różne formy handlu i każda jest potrzebna. Jestem przekonana, że wspólnie przejdziemy przez nadzwyczajny czas próby, wyjdziemy z niego silniejsi, z utrwaloną pozycją zarówno u konsumentów jak i producentów – dodaje.

Dbamy, by konsumenci w naszych drogeriach mogli  kupić produkty pierwszej potrzeby – preparaty antybakteryjne oraz artykuły higieniczne. Staramy się, aby  jak najmniej odczuli skutki obecnej sytuacji – mówi Teresa Stachnio.

Drogerie dostały od zarządu sieci wskazówki, jak zachować niezbędne środki bezpieczeństwa.

Zalecamy by na sali sprzedaży drogerii do 100 mkw. były maksymalnie 3 osoby, w drogeriach większych o powierzchni powyżej 100 mkw. maksymalnie 5 osób. By usprawnić nawigację, w drogeriach zostały wydzielone strefy z najczęściej kupowanymi produktami. Przestrzegamy dezynfekcji terminali, czytników, kas, klawiatury komputerów – wszystkie drogerie posiadają środki odkażające. Zalecamy mycie podłóg preparatami ze środkami dezynfekującymi np. z chlorem. Zalecamy płatność kartą, by ograniczyć kontakt z gotówką. W większości drogerii stanowiska kasowe zostały odizolowane od konsumentów osłoną z pleksi. Właściciele dbają o personel, by zapewnić jak najlepsze warunki pracy. Zalecamy m.in. dostosowanie godzin pracy tak, by zminimalizować spotkanie się w jednym czasie wszystkich osób z personelu – wymienia Teresa Stachnio.

Drogerie Jasmin to franczyzowa sieć zrzeszająca około 300 placówek. Jej organizatorem jest firma dystrybucyjna PGD Polska. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

StoryEditor
Drogerie
04.04.2025 13:30
Rossmann głównym partnerem kampanii „Bliżej Siebie”

1 kwietnia ruszyła III edycja kampanii społeczno-edukacyjnej „Bliżej Siebie”, której głównym partnerem został Rossmann. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego w środowisku pracy oraz promowanie kultury organizacyjnej opartej na empatii, otwartości i wzajemnym zrozumieniu. Kampania odpowiada na rosnące potrzeby pracowników w zakresie wsparcia emocjonalnego i zachęca do rozmów o kondycji psychicznej jako integralnej części życia zawodowego.

Rossmann, który od lat podkreśla wagę dobrego samopoczucia swoich pracowników, angażując się w kampanię, potwierdza realizację swojej misji: „Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień”. Firma kładzie nacisk na tworzenie przyjaznego środowiska pracy, w którym każdy czuje się bezpiecznie i może rozwijać się w zgodzie ze swoimi potrzebami. Współpraca z kampanią „Bliżej Siebie” to dla Rossmanna naturalny krok w kierunku budowania jeszcze silniejszej kultury opartej na wartościach takich jak empatia, autentyczne przywództwo i otwarta komunikacja.

W ramach tegorocznej edycji kampanii zaplanowano liczne wydarzenia, m.in. webinary i podcasty, które będą okazją do dzielenia się wiedzą oraz dobrymi praktykami w zakresie troski o zdrowie psychiczne. Dzięki zaangażowaniu takich partnerów jak Rossmann, kampania zyskuje na zasięgu i znaczeniu, trafiając do szerokiego grona odbiorców i wzmacniając przekaz o konieczności budowania wspierających miejsc pracy. Firma nie tylko promuje nowoczesne podejście do zarządzania emocjami, lecz także aktywnie uczestniczy w tworzeniu przestrzeni do dyskusji i refleksji.

W obliczu współczesnych wyzwań zawodowych, takich jak chroniczny stres, wypalenie czy brak równowagi między pracą a życiem prywatnym, działania na rzecz zdrowia psychicznego stają się niezbędne. Rossmann dostrzega te potrzeby i podkreśla, że dobrostan pracowników jest równie ważny jak ich rozwój zawodowy. Zaangażowanie firmy w kampanię „Bliżej Siebie” pokazuje, że troska o ludzi nie kończy się na deklaracjach, lecz znajduje odzwierciedlenie w konkretnych działaniach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

StoryEditor
Drogerie
03.04.2025 09:37
Drogeria DM w Krakowie wspiera swoją akcją lokalną szkołę
5 kwietnia w drogerii DM w Krakowie odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerskadrogerie DM, mat.pras.

Drogeria DM kolejny raz oddaje swoja kasę w ręce lokalnych społeczności, aby wspierać oddolne inicjatywy i zachęcać lokalne społeczności do wspólnego pomagania. Dlatego już w najbliższą sobotę, 5 kwietnia w godzinach 11.00–12.00, w drogerii DM przy ul. Śliwiaka 8 w Krakowie odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerska.

W akcji wezmą udział przedstawiciele Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Niepołomicach. Celem inicjatywy jest zebranie środków na doposażenie sali gimnastycznej i stołówki szkolnej – miejsc ważnych dla codziennego życia uczniów.

Akcje kasjerskie to autorska inicjatywa DM, której celem jest realne wspieranie lokalnych społeczności. Idea jest prosta, ale skuteczna: DM przekazuje całkowity dochód z zakupów dokonanych w konkretnej godzinie na rzecz wybranej inicjatywy, a symboliczną rolę kasjera pełni osoba związana z daną społecznością. Wszyscy uczestnicy – zarówno ci, którzy pomagają, jak i ci, którzy kupują – stają się częścią większego celu.

Tym razem cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w trakcie Akcji Kasjerskiej zostanie przeznaczony na na doposażenie sali gimnastycznej i stołówki szkolnej. W tym czasie za kasą zasiądzie wyjątkowa osoba – Dorota Pazur, przewodnicząca Rady Rodziców. To właśnie ona symbolicznie wcieli się w rolę kasjerki DM, a uczniowie szkoły będą wspierać akcję, pomagając klientom przy pakowaniu zakupów.

W DM wierzymy, że codzienne zakupy mogą mieć większy sens – wystarczy, że niosą ze sobą coś dobrego. Dzięki takim inicjatywom, jak Akcje Kasjerskie, wspólnie z naszymi klientami wspieramy lokalne potrzeby i budujemy sąsiedzkie relacje. To właśnie aktywne uczestnictwo w lokalnych inicjatywach jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji i motorem do działania. Nasza drogeria przy ul. Śliwiaka 38 w Krakowie to nie tylko miejsce zakupów – to przestrzeń wspólnoty i zaangażowania – mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny DM.

Akcje Kasjerskie są elementem działań DM wpisujących się w filozofię, którą można określić dewizą – tu, gdzie mieszkamy, tu pomagamy – której celem jest realne wsparcie społeczności lokalnych oraz budowanie dobrych relacji z sąsiadami.

Najbliższa Akcja Kasjerka odbędzie się w sobotę 5 kwietnia w godzinach 11.00–12.00. Wszystkie zakupy zrealizowane w tej jednej godzinie przyniosą realną pomoc: dochód ze sprzedaży trafi bezpośrednio na rzecz szkoły nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Niepołomicach. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

06. kwiecień 2025 12:58