StoryEditor
Drogerie
30.08.2017 00:00

Super-Pharm z mega rabatami dla klientów z klubową kartą drogerii

W dniach 29-30 sierpnia w sieci Super-Pharm odbywają się Dni LifeStyl. Akcja polega na promocyjnej sprzedaży popularnych w drogerii produktów i marek.

Wiele produktów i marek jest oferowanych z 50 proc. rabatem. Wśród nich znalazły się takie jak: Dermedic, Avene,  SVR, Ducray, Klorane, Seboradin, Physiogel czy Vichy. A poza markami dermatologicznymi: Ziaja, Tołpa, Long4Lashes, Perfecta, Cashmere, Evrēe, Bielenda, Lirene, Soraya, AA, Dove, Garnier, L’Oréal Paris, Nivea, Sally Hansen, Le Petit Marseillais, Axe, Wilkinsnon, Neutrogena, Max Factor, Colgate, Pantene. Rabat na perfumy wynosi natomiast 30 proc.

Jak czytamy w regulaminie „promocja ma na celu uatrakcyjnienie zakupów w punktach sprzedaży organizatora” i jest skierowana wyłącznie do osób będących członkami Klubu LifeStyle. Jednak klienci, którzy nie mają karty LifeStyle mogą ją założyć w dowolnej drogerii Super-Pharm w czasie trwania promocji i od razu skorzystać z przysługujących rabatów.

Super-Pharm organizuje podobną akcję nie po raz pierwszy. Zainteresowanie klientów zawsze jest ogromne. Dlatego drogeria wprowadziła limit zakupowy na produkty objęte promocją. Jeden klient (na jedną kartę LifeStyle) może kupić nie więcej niż sześć sztuk, a w przypadku kosmetyków do pielęgnacji twarzy i makijażu Vichy zaledwie dwie sztuki.

Dodatkową korzyścią dla konsumentów biorących udział w promocji jest możliwość uzyskania kuponu o wartości 15 zł na kolejne zakupy. Warunkiem jest jednak jednorazowe wydanie minimum 80 zł podczas trwania Dni LifeStyl.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 09:55