Sieć Super-Pharm uruchamia marketplace – udostępni swoją platformę superpharm.pl dla zewnętrznych marek, które chcą przez jej sklep sprzedawać produkty. Taka forma działania daje firmom dysponującym mocnym brandem i e-technologiami możliwość szybkiego zwiększenia oferty w e-commerce i obrotów w tym kanale sprzedaży. Z takiej możliwości korzysta już sieć Hebe, która od kwietnia 2022 r. prowadzi program Hebe Partner.
Teraz w te ślady idzie Super-Pharm i rekrutuje marki do współpracy.
Co to jest Super-Pharm Partner?
Super-Pharm uruchomił program Super-Pharm Partner. Tak informuje o nim rynek:
Sieć uruchomiła serwis superpharm.pl/marketplace, gdzie można zapoznać się ze szczegółami oferty i skontaktować się z detalistą. Super-Pharm zapewnia, że zasady współpracy będą partnerskie, polityka asortymentowa jasna, a partnerzy będą korzystać w pełni z aplikacji oraz narzędzi, które „pozwolą zwiększyć rozpoznawalność marki, dotrzeć do klientów Super-Pharm i maksymalizować zyski”
Super-Pharm jest zainteresowany współpracą z firmami z branży Health & Beauty oraz z pokrewnych kategorii.
Jak przystąpić do Super-Pharm Partner?
Na stronie projektu należy wypełnić ankietę i podać:
- ogólne informacje o firmie
- namiary na właściwą osobę kontaktową
- liczbę posiadanych SKU w ofercie
- kategorie, w których firma posiada asortyment
- nazwy marek
- platformy marketplace, na których obecnie firma prowadzi sprzedaż
Super-Pharm dzięki e-commerce będzie także wchodzić na inne rynki.
- mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm zapowiadając realizację nowych projektów.
Jednym z nich jest otwarcie nowego formatu sklepów.
- dodaje Monika Kolaszyńska.
Więcej o modelu modelu Skin & Beauty by Super-Pharm: Super-Pharm rusza z nowym formatem sklepów i z salonami fryzjerskimi