StoryEditor
Drogerie
10.10.2023 13:00

Super-Pharm rusza z nowym formatem sklepów i z salonami fryzjerskimi

Super-Pharm przygotowuje się do otwarcia nowych formatów sklepów w unikalnym modelu Skin & Beauty. Lada moment mają ruszyć w Warszawie. Super-Pharm wchodzi także nowe obszary działania. Będą to m.in. usługi fryzjerskie, sieć prowadzi rekrutację fryzjerów do pracy.

Sieć Super-Pharm wydaje się zbliżać do otwarć sklepów w nowym formacie, pierwszych działających samodzielnie, bez aptek.

Dotychczasowa koncepcja marki opierała się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic. W wywiadzie dla naszego portalu Monika Kolaszyńska, prezes sieci Super-Pharm Poland, w listopadzie ubiegłego roku po raz pierwszy przyznała, że sieć rozważa otwieranie samodzielnych drogerii.  

Czytaj więcej: Monika Kolaszyńska, Super-Pharm Poland: Bierzemy pod uwagę otwieranie drogerii bez aptek.

Następnie informacje te potwierdziły się i przyszło więcej konkretów. W wywiadzie dla propertynews.pl prezes Super-Pharm zapowiedziała, że będą to  sklepy w formacie premium i ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać 25-30. Na początku w dużych miastach, dla których będzie to najbardziej atrakcyjny koncept.

Czytaj więcej: Super-Pharm wprowadza na rynek nowy format sklepów

 

Pierwsze sklepy w nowym formacie miały być otwarte na przełomie sierpnia i września br. Obecnie w komunikacie prasowym prezes Super-Pharm zapowiada, że ruszą już niebawem w Warszawie. Wiadomo także, że w nowym projekcie zostaną uwzględnione także usługi takie jak zabiegi fryzjerskie i badanie skóry.

Już niebawem w Warszawie otwieramy dwie pierwsze drogerie bez aptek. To miejsca, w których na pierwszym miejscu stawiać będziemy przyjemność dbania o siebie. Luksus spędzania czasu na wyjątkowej pielęgnacji jest bowiem podstawą dobrego wyglądu i lepszego samopoczucia. W nowym unikatowym na polskim rynku modelu Skin & Beauty by Super-Pharm oferować będziemy profesjonalne usługi, aby spełniać marzenia najbardziej wymagających klientów. Staramy się, żeby doświadczenia zakupowe były jak najbardziej komfortowe i przyjemne. W Skin & Beauty dostępne będą m.in. zupełnie nowe marki kosmetyczne, zabiegi fryzjerskie, możliwość wykonania badania skóry

 – zapowiada Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

Sieć Super-Pharm nadal prowadzi nabór fryzjerów do pracy. Aktualne ogłoszenia dotyczą pracy w warszawskich centrach handlowych Sadyba Best Mall w Warszawie oraz w Elektrowni Powiśle.

 

Super-Pharm to sieć licząca około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz e-sklep. Mijający rok przyniósł wyraźne zmiany i przyspieszenie działań Super-Pharm we wszystkich obszarach. Firma inwestuje w oba kanały sprzedaży, zmienia marketing ocieplając wizerunek marki, usprawnia logistykę i zwiększa zaplecze magazynowe, by móc powiększać asortyment, intensywnie pracuje nad umocnieniem w e-commerce - zwiększeniem oferty, aplikacją przekierowującą klientów na zakupy online. W marcu br. sieć uruchomiła także własne Centrum Medyczne Body & Mind. Niedawno pojawiły się również informacje, że sieć nie wyklucza rozwoju poprzez franczyzę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 18:33