Super-Pharm Outlet to miejsce, w którym operator połączył aptekę, drogerię, perfumerię oraz salon wyprzedażowy. Klienci mogą tu kupić m.in. końcówki serii będących w ofercie produktów. Outlet oferuje setki produktów w obniżonych cenach, a promocje sięgają 70 proc. W ofercie przeważają produkty najbardziej znanych marek.
W ofercie outletu sieci Super-Pharm można znaleźć takie produkty jak perfumy, kosmetyki, produkty higieniczne, chemię gospodarczą, żywność dla dzieci, torebki i akcesoria czy suplementy diety. Dużo miejsca zajmują gotowe zestawy prezentowe z kosmetykami.
Obecnie na polskim rynku działa 78 placówek sieci Super-Pharm. Pierwsza ruszyła w Polsce w 2001 r. Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii. W 12 lokalizacjach oferta rozszerzona jest o salon optyczny.
Od momentu wejścia w życie przepisów zwanych uznanych apteką dla aptekarza rozwój sieci Super-Pharm znacząco wyhamował. – Gdyby nie przepisy zakazujące otwierania w Polsce aptek przez spółki niezłożone z farmaceutów, rozwijalibyśmy się jak szaleni – mówiła Iwona Milewska, koordynator ds. marketingu Super-Pharm Poland w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl. Przyznała wtedy równocześnie, że firmy nie interesują otwarcia bez apteki. – To połączenie – drogerii, perfumerii i apteki – to unikalny na polskim rynku koncept, który nas wyróżnia – dodała Beata Dąbrowska, marketing communication manager, Super Pharm Poland.