StoryEditor
Drogerie
03.07.2023 00:00

Super-Pharm mocno stawia na kategorię pielęgnacji włosów i wprowadza profesjonalne marki

Rozwój kategorii Hair Care w Super-Pharm to odpowiedź sieci na trend, który swój początek miał w czasie lockdownu spowodowanego pandemią, gdy zamknięto m.in. zakłady fryzjerskie / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Super-Pharm od pewnego czasu mocno rozwija kategorię Hair Care. Wprowadza nowe marki, niektóre na wyłączność. To odpowiedź sieci na trend, który swój początek miał w czasie lockdownu spowodowanego pandemią, gdy zamknięto m.in. zakłady fryzjerskie. Ogromnie wzrosło wtedy zainteresowanie konsumentów profesjonalnymi produktami pielęgnacyjnymi do włosów. Utrzymuje się ono do dziś.

W Super-Pharm kategoria koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów zajmuje już całą długą ścianę.

Oferta najmocniej rozwijana jest obecnie w obrębie produktów pielęgnacyjnych.

– Szczególne miejsce mają tu tak poszukiwane przez włosomaniaczki marki, jak Joico, Olaplex, Bouclème czy Color Wow, którą mamy na wyłączność – mówi w rozmowie z portalem wiaomościkosmetyczne.pl Beata Dąbrowska, head of communication Super-Pharm.

To odpowiedź sieci na trend, którego początku należy szukać  w czasie pandemii, gdy z powodu lockdownu nie można było pójść do fryzjera.

– Okazało się wtedy, że wizytę u profesjonalisty może zastąpić domowa pielęgnacja z użyciem profesjonalnych kosmetyków. Tak powstało ogromne zapotrzebowanie na te produkty. Trend funkcjonuje do dziś – zapewnia Beata Dąbrowska.

Dodaje, że szczególnym zainteresowaniem klientów Super-Pharm cieszy się oferta marki Olaplex. która od razu po premierze w 2014 r. stała się hitem salonów fryzjerskich na całym świecie. Za jej sukcesem stoi rewolucyjna formuła naprawiająca uszkodzenia, bez której wiele konsumentek już nie wyobraża sobie pielęgnacji. Obecnie w Super-Pharm można kupić te produkty z 20-proc. zniżką.

Podobnie jest z Joico, którą konsumentki również doceniają za profesjonalne efekty pielęgnacji i stylizacji. Także ta marka jest obecnie w Super-Pharm dostępna po promocyjnych cenach.

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też produkty polskiej marki Resibo

Czytaj też: Super-Pharm jest liderem w sprzedaży dermokosmetyków [FOTOREPORTAŻ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 12:51