
W Niemczech sprzedaż wzrosła o 14,8 procent, do około 11,4 miliarda euro. Tradycyjnie dm nie podaje żadnych informacji o zyskach. Spółka potwierdza swoją strategię omnichannel: od oddziałów stacjonarnych po sprzedaż internetową, rozbudowała kanały sprzedaży, m.in. w punktach odbioru i odbiorze ekspresowym. Z informacji udostępnionych prasie wynika, że na koniec roku obrotowego 2022/2023 po raz pierwszy w 14 krajach Europy działało ponad 4 tys. sklepów dm. Oczekuje się, że w tym roku finansowym w Niemczech zostanie dodanych 40 nowych. Liczba pracowników wzrosła w ciągu roku z 71 620 do 79 745, z czego 51 359 w Niemczech.
W Polsce sieć drogerii dm Drogerie Market funkcjonuje od zeszłego roku, tj. od 2022 r. Od tamtej pory otworzyła w kraju 20 sklepów, głównie na południu, blisko granicy z Niemcami i Czechami. Marka od początku angażuje się w działania CSR na terenie Polski, wspierając różnorakie inicjatywy prospołeczne i organizując akcje kasjerskie.
Jak powiedział Hubert Iwanowski, dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów DM-drogerie markt Polska,
Czytaj także: Hubert Iwanowski, DM-drogerie markt Polska: Stawiamy na partnerstwo. Z producentami budujemy asortyment i kategorie