Sieć DM w badaniu Monitor Klienta 2022 została wybrana przez niemieckich konsumentów najlepszą drogerią w kraju. Zdobyła najwyższe oceny w kategorii drogeryjne za: stosunek ceny do wydajności, dostępność produktów, wybór oraz różnorodność i jakość produktów kosmetycznych, a także za marki własne oraz produkty ekologiczne.
Najwyższe noty otrzymały również profesjonalne porady w sklepach dm, serwisach dm i sklepie internetowym. DM była też na czele w kategoriach orientacja na przyszłość, uznanie klienta, zaufanie i innowacyjna firma.
– Oceny konsumentów pokazują, że liczne inicjatywy i codzienne zaangażowanie wszystkich naszych pracowników rzeczywiście mają pozytywny wpływ na naszych klientów. Nie ma dla nas większej nagrody niż pewność, że nam się udaje. Jesteśmy bardzo wdzięczni i zapewniam, że nadal będziemy robić wszystko co w naszej mocy – skomentował Christoph Werner, dyrektor generalny DM.
Z oceną 1,76 za „globalną satysfakcję” DM nie tylko poprawiła swój wynik z ubiegłego roku, ale również po raz 22 z rzędu osiągnęła najlepszą wartość spośród wszystkich krajowych drogerii. Kategoria globalnej satysfakcji odzwierciedla ogólny poziom zadowolenia respondentów z firmy.
Konsumenci biorący udział w badaniu Monitor Klienta 2022 wskazali także sieć DM jako najpopularniejszego sprzedawcę detalicznego.
– DM od lat przoduje w większości badanych kategorii i rok po roku inspiruje inne firmy– podsumował dr Matthias Metje, kierownik badań w ServiceBarometer AG, organizator badania Monitor Klienta 2022.
Badanie zostało przeprowadzone w internecie na grupie 27 687 reprezentatywnie wybranych osób, z czego 3 420 oceniło drogerie.
Czytaj też: 100 dni DM-Drogerie Markt na polskim rynku