StoryEditor
Drogerie
11.10.2023 11:44

Sieć DM zorganizowała program zdrowotny dla swoich pracowników

DM zatrudnia ponad 71,6 tys. osób w 14 krajach Europy.  / Uli Deck
Sieć DM zachęca swoich pracowników na wszystkich 14 europejskich rynkach do udział w Tygodniach Zdrowia. Do 11 listopada mogą oni uczestniczyć w wykładach i innych zajęciach promujących zdrowie fizyczne i psychiczne.

DM po raz pierwszy realizuje międzynarodową inicjatywę skierowaną do pracowników we wszystkich 14 krajach, w których funkcjonują sklepy sieci. Tym samym może ona objąć ponad 71,6 tys. osób. Jej celem jest wzmocnienie zdrowia fizycznego, psychicznego i społecznego osób zatrudnionych w DM-drogerie markt. Całość ma trwać 25 dni – od 9 października do 11 listopada i obejmie liczne wykłady i warsztaty.  

Minuty ćwiczeń zmienią się we wsparcie dla lokalnych inicjatyw społecznych

Najważniejszym wydarzeniem międzynarodowych tygodni zdrowia w DM będzie wyzwanie dotyczące ruchu, które odbędzie się w weekend 21 i 22 października. Pracownicy z całej Europy będą zbierać minuty ćwiczeń, biegając, jeżdżąc na rowerze, pływając czy spacerując. Następnie zebrany czas zostanie zamieniony na pieniądze. Poszczególne kraje przekażą je instytucjom społecznym lub zrównoważonym lokalnym projektom.

Pracownicy inicjują zmiany w DM

Międzynarodowe tygodnie zdrowia będą punktem wyjścia do kolejnej inicjatywy. W jej ramach, do połowy grudnia wszyscy pracownicy będa mogli zgłaszać swoje sugestie dotyczące zdrowszego funkcjonowania w ramach firmy. Najpierw pomysły oceni krajowe jury, a najlepsze zaprezentuje międzynarodowemu jury złożonemu z pracowników z różnych działów. Propozycje, które zyskają największą akceptację, będą dalej rozwijane i wdrażane we wszystkich krajach DM.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 23:02