StoryEditor
Drogerie
13.03.2024 14:52

Sieć DM w Polsce zwiększa liczbę swoich sklepów do 25. Niebawem dwa otwarcia – w Bełchatowie i Żernikach Wrocławskich

Otwierając sklep w Żernikach Wrocławskich, DM umacnia swoją pozycję w rejonie. We Wrocławiu sieć otworzyła swoją pierwszą drogerie w Polsce. Teraz w mieście i okolicach będzie ich 5    / mat. prasowe
Drogerie DM otworzą dwa nowe sklepy – w galerii Olimpia Bełchatowie oraz w Żernikach Wrocławskich. Otwarcie sklepu w Bełchatowie będzie jednocześnie debiutem DM w województwie łódzkim. Dotychczas sieć rozwijała się głównie na południowym zachodzie Polski, gdzie działają już 23 sklepy. Jak zapowiadali przedstawiciele DM, w 2024 roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszą ekspansję w tym rejonie oraz w nowych częściach naszego kraju.

Sieć DM przymierza się do dwóch otwarć – w Bełchatowie w galerii Olimpia przy ul. Kolejowej 6 oraz w Żernikach Wrocławskich przy ul. Wrocławskiej 1U. Oba odbędą się jednego dnia – w najbliższy czwartek 14 marca o godzinie 9.00.

Otwarcie sklepu w Bełchatowie będzie jednocześnie debiutem DM w województwie łódzkim. Dotychczas marka rozwijała się głównie na południowym zachodzie Polski, gdzie działają już 23 sklepy.

Marek Mączka, kierownik regionalny DM w Polsce, mówi:

Po niespełna dwóch latach obecności DM w Polsce przyszedł wreszcie moment naszego debiutu w województwie łódzkim. To szczególna chwila, bo dokładnie tego samego dnia umacniamy także swoją pozycję na rynku wrocławskim otwierając piaty sklep, tym razem w Żernikach Wrocławskich.

image
mat. prasowe

Powierzchnia sali sprzedaży DM w Bełchatowie wynosi 490 m kw., zaś w Żernikach Wrocławskich 510 m kw. Sklepy będą otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00.

Jak już wcześniej zapowiadali przedstawiciele DM, w 2024 roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszą ekspansję na południowym zachodzie Polski (gdzie działają już 23 drogerie DM) oraz w nowych regionach kraju.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:24