StoryEditor
Drogerie
09.10.2023 14:06

Sieć DM tworzy w Polsce spółkę IT. Trwa nabór pracowników do dmTech

Polscy specjaliści IT zatrudnieni w DM tech będa rozwijać kompetencje technologiczne dla całej grupy DM. / Shutterstock
Spółka IT należąca do DM rozszerza działalność na Polskę otwierając we Wrocławiu pierwszy międzynarodowy oddział dmTech. Wrocławska spółka poszukuje do pracy osób z różnymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Polski oddział dmTech będzie wspierać technologicznie obsługę klientów i pracowników drogerii oraz wdrażać nowe projekty IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka.

dmTech, spółka zależna od drogeryjnej sieci z Niemiec, poszerza swoją dzialaność, tworząc oddział w Polsce. Już wcześniej polscy specjaliści IT byli angażowani w międzynarodowy rozwój DM.

Roman Melcher, dyrektor zarządzający DM Tech mówi:

Nasza współpraca transgraniczna zaowocowała już wieloma cennymi doświadczeniami i toruje drogę obiecującej przyszłości. W czasach, gdy zmiany demograficzne i niedobór wykwalifikowanych pracowników stwarzają szczególne wyzwania, nasza nowa spółka zależna umożliwia nam rekrutację wysoko wykwalifikowanych talentów technologicznych do naszego zespołu również w Polsce

Pierwszych 22 ekspertów IT pracujących we Wrocławiu już wspiera zespoły dmTech w Niemczech. Ich specjalistyczna wiedza i doświadczenie wykorzystywane jest do opracowywania innowacyjnych rozwiązań IT na 14. europejskich rynkach. 

image

Pracownicy DM Tech przygotowali m.in. technologiczne rozwiązania obsługujące sklep internetowy dm.pl oraz aplikację mobilną Mój dm

mat. prasowe

Stephan Seitz, szef departamentu Consumer Technology w dmTECH i Site Manager dmTECH w Polsce zapewnia:

Polska to interesujący rynek pod względem możliwości pozyskania doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów pracujących w branży IT, dlatego decyzja o otworzeniu pierwszego międzynarodowego oddziału dmTECH właśnie tutaj była dla nas oczywista. Polscy pracownicy IT są wysoko oceniani, potwierdza to także dotychczasowa praca naszych kolegów z tego kraju w ramach dmTECH

DmTech pracuje m.in. nad systemami retail, sklepem online, aplikacją mobilną „Mój dm”, systemami POS, systemem płatności dmPAY oraz wszelkimi procesami, które mogą być wsparte przez technologię. Jest technologicznym katalizatorem w DM, umożliwiającym wdrażanie nowych pomysłów IT, takich jak choćby ostatnio oddany do użytku własny chatbot AI.

Czytaj więcej: DM-drogerie markt testują własnego chatbota dmGPT

 

 

W tej chwili dmTech Poland prowadzi nabór na kilka stanowisk pracy. Ogłoszenia rekrutacyjne publikowane są na stronie dmtech.pl. W pierwszym roku działalności w Polsce planowane jest zatrudnienie do 100 pracowników, a w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat firma spodziewa się obsadzić nawet 300 stanowisk. Pracownicy w Polsce będą mogli wybrać formułę współpracy B2B lub w ramach umowy o pracę.

image

Polska była pierwszym krajem, w którym sieć DM zadebiutowała równocześnie w kanale online i offline. Równiez u nas zaczęła wprowadzać kasy samoobsługowe

Schwitzke Górski

W tym roku dmTech obchodzi 35-lecie swojej działaności. Obecnie 30 proc. pracowników dmTech stanowią kobiety. Pracownicy cenią sobie swobodę decydowania o miejscu i czasie pracy, samodzielności w wyborze realizowanych zadań, międzynarodowe środowisko pracy. W zależności od stanowiska, doświadczenia oraz formy zatrudniania wynagrodzenia kształtują się od kilku do kilkudziesięciu złotych miesięcznie.  

DM jest największą siecią drogeryjną w Niemczech. W Europie działa ponad 4 tys. drogerii DM. W Polsce drogerie z szyldem DM działają od kwietnia 2022 r. i jest ich obecnie18, a do końca roku ma byc 23. Klienci mogą także skorzystać z zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego dm.pl i aplikacji mobilnej Mój dm, które technologicznie przygotowane są przez pracowników dmTech.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
07.04.2025 11:40
Ruszyła rejestracja na bieg Rossmann Run, cel: charytatywny
Limit uczestników Rossmann Run został znacząco powiększony od ubiegłego roku – z 300 do 500 tys. osób. Rossmann mat.pras.

Od piątku 4 kwietnia wystartowała rejestracja osób chętnych do udziału w Rossmann Run. Limit zawodników wynosi 500 tys., a celem jest wsparcie Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

Jak podkreśla Rossmann, każdy z uczestników biegu może spodziewać się “dobrej zabawy, aktywnie spędzonego czasu i rabatu na zakupy do ulubionego Rossmanna”.

Limit uczestników został znacząco powiększony od ubiegłego roku – z 300 do 500 tys. osób. 

Tegoroczny Bieg Rossmann Run z aplikacją odbędzie się w sobotę 24 maja. Maksymalny dystans 10 km można przebiec w dowolnym miejscu o dowolnej godzinie. 

Pobiegnijcie w swoim tempie – podkreślają organizatorzy. 

Limit czasowy na pokonanie pełnej trasy to 2 godziny. Za każdy 1 km przysługuje 5-procentowy rabat na stacjonarne zakupy w Rossmannie. Łatwo policzyć, że za 10 km otrzyma się zniżkę w wysokości 50 proc. 

Dla dowcipnych mamy przestrogę. Nie można korzystać z roweru, auta, pociągu, autostopu, hulajnogi lub powozu konnego. Nie zapomnijcie o tym szczególe! – dodaje Rossmann.

Aby wziąć udział Biegu Rossmann Run należy pobrać apkę Rossmann PL, dołączyć do Klubu Rossmann i wybrać kartę biegu w aplikacji, która przeniesie biegacza do formularza zapisów. Tam już tylko szybkie cztery kroki dzielą go od zapisania się na bieg i… gotowe. W połowie kwietnia uczestnicy otrzymają nformację o aplikacji biegowej Rossmann Run, z którą zarejestrują swój dystans i czas. Aplikacja będzie konieczna, aby wziąć udział w zabawie.

Dlaczego ten bieg jest wyjątkowy? 

Bo daje tysiące powodów do okazania miłości sobie i swojemu ciału. W sobotę 24 maja wygra każdy. Najważniejsza jest wewnętrzna motywacja każdego startującego, żeby założyć sportowe buty, ulubioną koszulkę i pójść biegać. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Biegam, bo…”. Jeden bieg łączy wiele historii. Dla części uczestników będzie się wiązał z chęcią zaliczenia kolejnej imprezy sportowej lub ustanowienia nowej życiówki. Inni potraktują go jak dobrą zabawę, bo bieganie to np. wspólny czas ze znajomymi, poznawanie nowych miejsc, chwile na bycie z samym sobą, czy… pretekst, żeby z czystym sumieniem zjeść ulubioną słodycz – wyjaśniają organizatorzy.

Nowością w tym roku są biegowe drużyny-drogerie. Rejestrując się na bieg, uczestnik dołącza do wybranej przez siebie drogerii, np. tej, w której najczęściej robi zakupy. Najaktywniejsze drużyny mają szansę na nagrody. Choć 24 maja większość osób pobiegnie indywidualnie, to dzięki aplikacji połączy ich wybrana drogeria, której będzie reprezentantem.

Wpłaty od uczestników biegu w całości trafią do Polskiego Komitetu Paralimpijskiego na realizację projektu „Sport – Twoja Siła”. Biegacze wpłacają minimum 5 zł, ale mogą dowolnie zwiększyć tę kwotę. 

Projekt polega na organizacji warsztatów-obozów sportowych, w ramach których (w latach 2025-2027) prowadzone będą treningi sportowe, konsultacje z fizjoterapeutą/masażystą oraz zajęcia z psychologiem (pedagogiem/coachem).

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.04.2025 13:30
Rossmann głównym partnerem kampanii „Bliżej Siebie”

1 kwietnia ruszyła III edycja kampanii społeczno-edukacyjnej „Bliżej Siebie”, której głównym partnerem został Rossmann. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego w środowisku pracy oraz promowanie kultury organizacyjnej opartej na empatii, otwartości i wzajemnym zrozumieniu. Kampania odpowiada na rosnące potrzeby pracowników w zakresie wsparcia emocjonalnego i zachęca do rozmów o kondycji psychicznej jako integralnej części życia zawodowego.

Rossmann, który od lat podkreśla wagę dobrego samopoczucia swoich pracowników, angażując się w kampanię, potwierdza realizację swojej misji: „Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień”. Firma kładzie nacisk na tworzenie przyjaznego środowiska pracy, w którym każdy czuje się bezpiecznie i może rozwijać się w zgodzie ze swoimi potrzebami. Współpraca z kampanią „Bliżej Siebie” to dla Rossmanna naturalny krok w kierunku budowania jeszcze silniejszej kultury opartej na wartościach takich jak empatia, autentyczne przywództwo i otwarta komunikacja.

W ramach tegorocznej edycji kampanii zaplanowano liczne wydarzenia, m.in. webinary i podcasty, które będą okazją do dzielenia się wiedzą oraz dobrymi praktykami w zakresie troski o zdrowie psychiczne. Dzięki zaangażowaniu takich partnerów jak Rossmann, kampania zyskuje na zasięgu i znaczeniu, trafiając do szerokiego grona odbiorców i wzmacniając przekaz o konieczności budowania wspierających miejsc pracy. Firma nie tylko promuje nowoczesne podejście do zarządzania emocjami, lecz także aktywnie uczestniczy w tworzeniu przestrzeni do dyskusji i refleksji.

W obliczu współczesnych wyzwań zawodowych, takich jak chroniczny stres, wypalenie czy brak równowagi między pracą a życiem prywatnym, działania na rzecz zdrowia psychicznego stają się niezbędne. Rossmann dostrzega te potrzeby i podkreśla, że dobrostan pracowników jest równie ważny jak ich rozwój zawodowy. Zaangażowanie firmy w kampanię „Bliżej Siebie” pokazuje, że troska o ludzi nie kończy się na deklaracjach, lecz znajduje odzwierciedlenie w konkretnych działaniach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. kwiecień 2025 00:27