StoryEditor
Drogerie
16.12.2024 12:16

Sieć DM otworzy tuż przed Świętami 50. drogerię w Polsce

Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych Alverde, czy popularna marka własna Balea / fot. dm

Będzie to 50. drogeria sieci DM w Polsce, a zarazem pierwsza w Łodzi. Otwarcie 50. sklepu w Polsce zamyka plan ekspansji marki w tym roku, realizując w stu procentach zakładane cele.

Do Łodzi zawita drogeria DM, która od ponad dwóch lat zdobywa serca polskich konsumentów, oferując im znane marki kosmetyków, niezwykły koncept zakupowy, korzystne ceny. 

Tuż przed świętami, 18 grudnia, o godzinie 10 DM otworzy swój pierwszy sklep w Łodzi, zlokalizowany w Centrum Handlowym Sukcesja, przy al. Politechniki 1. Z tej okazji na klientów czeka 15-procentowy rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Będzie to dokładnie 50. sklep dm w Polsce.

Debiut w Łodzi jest dla nas szczególnie ważny, bo to wyjątkowe miasto na zakupowej mapie Polski, a dodatkowo otworzymy tu dokładnie 50. drogerię w naszym kraju. To dla nas symboliczna liczba i cieszymy się, że będziemy celebrować właśnie z łodzianami i to w tak magicznej, przedświątecznej atmosferze – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce. – Jesteśmy dobrze przygotowani na spotkanie z mieszkańcami, przywitamy ich darmowym poczęstunkiem z produktów marki własnej dmBio, będą rozgrzewające napoje i szereg inspiracji, które doskonale wpisują się w trend gwiazdkowych zakupów. Każdy kto nas odwiedzi będzie mógł od razu bezpłatnie zapakować swoje prezenty, zrobić personalizowane naklejki z własnymi zdjęciami na naszych produktach. Dodatkowo klientom z okazji otwarcia oferujemy 15-procentowy rabat powitalny i zestawy mini prezentów. Zapraszamy mieszkańców Łodzi, by nas odwiedzili i sprawdzili, czy od teraz DM będzie ich nową ulubioną drogerią - dodaje.

Czytaj też: Drogeria DM otwiera swój największy sklep w Polsce. W jakim mieście?

Powierzchnia nowej drogerii w Łodzi wynosi 456,67 mkw.

Tradycyjnie na klientów czeka szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt.

Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe zarówno z popularnymi kosmetykami jak i z markami własnymi DM oraz specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych Alverde, czy popularna marka własna Balea.

W drogerii, obok bezpłatnego dystrybutora z wodą, znajdują się stanowiska foto-kiosków z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty. W ofercie dostępna jest nawet usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru zakupów wcześniej zamówionych w sklepie online.

Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów, która jest doskonałą opcją świąteczną. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej Babylove. Dla najmłodszych DM przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Na odwiedzających drogerię DM w Łodzi czekać będą mini prezenty, rozgrzewające ciepłe napoje, gofry na patyku, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem.

Łódź była jednym z miast, w których klienci najczęściej pytali o nasze sklepy, dlatego tym bardziej cieszy nas, że możemy spełnić ich oczekiwania i zaprosić na zakupy – komentuje Marek Mączka.

W samym województwie łódzkim drogeria DM obecna jest już od marca tego roku – pierwszy sklep sieci pojawił się w Bełchatowie w galerii Olimpia. Otwarcie DM w łódzkiej sukcesji jest naturalną konsekwencją rozwoju w tej części kraju. Jak zapowiadali wcześniej przedstawiciele sieci, w przyszłości z pewnością w regionie pojawią się kolejne drogerie.

Czytaj też: DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 22:44