StoryEditor
Drogerie
20.02.2024 14:29

Sieć DM otworzy drugą drogerię w Tarnowie i zapowiada podwojenie liczby sklepów w tym roku

Do nowej drogerii Dm w Tarnowie będzie można przyjść już od godz. 8.00. Asortyment został tu rozplanowany na 500 mkw. / mat. prasowe
Drogeria DM, która zostanie otwarta 22 lutego przy al. Jana Pawła II 29 w Tarnowie, będzie już drugim sklepem sieci w tym mieście, a równocześnie siódmym w województwie małopolskim i dwudziestym trzecim w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią w tym roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszy rozwój w południowo-zachodniej części kraju.

Sieć DM na 22 lutego zapowiedziała otwarcie swojego drugiego sklepu w Tarnowie. Znajduje się on w al. Jana Pawła II 29.

Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce, mówi:

Tarnów jest ważnym ośrodkiem gospodarczym i turystycznym na mapie Małopolski, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy otworzyć tu nasz drugi sklep. Po ubiegłorocznym debiucie wiemy, że mieszkańcy Tarnowa polubili drogerię DM i chętnie robią u nas zakupy.

Do drogerii można będzie przyjść już od godz. 8.00. Asortyment został tu rozplanowany na 500 mkw.  Na miłośników makijażu czekać będzie 13 szaf makijażowych, z czego pięć z markami własnym DM. Oprócz tego, tak jak w innych sklepach sieci, klienci znajdą szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz perfumy. Co więcej w asortymencie dostępna jest także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt, a także szeroka oferta produktów dla dzieci.

Z okazji otwarcia, nowy sklep w Tarnowie oferować będzie 15-proc. rabat powitalny na całe zakupy, zestawy mini prezentów oraz darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea (dostępny przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm). Oferta jest ważna do 2 marca lub do wyczerpania zapasów.

image
mat. prasowe

Drugi sklep DM w Tarnowie jest równocześnie siódmym w województwie małopolskim i dwudziestym trzecim w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią w tym roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszy rozwój w południowo-zachodniej części kraju.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 23:11