
Sieć Dm drogerie markt wprowadziła na chiński rynek nowość pod marka własną – ampułki liftingujące z kwasem hialuronowym Balea. Do ich kampanii promocyjnej zaprosiła topowego KOL-a (Key Opinion Leader) – Lelusha, który jest uważany za najpopularniejszego influencera w Chinach i dociera do prawie 4 milionów obserwujących go na Weibo (chiński Twitter).
Lelush, jako ambasador marki Balea, będzie aktywnie uczestniczył w kampanii przygotowywanej przez Dm z okazji popularnego w Chinach Dnia Singla. Święto obchodzone 11 listopada, którego ideą jest celebrowanie statusu kawalera lub panny, jest tak naprawdę wydarzeniem komercyjnym. Sklepy stacjonarne i internetowe oferują tego dnia zniżki i promocje. Zyski ze sprzedaży w Dniu Singla przewyższa pod względem wartości transakcji te uzyskiwane podczas Czarnego Piątku czy Cyber Poniedziałku.
Marki własne Dm są oferowane w Chinach na platformie Tmall.