– Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millennialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephorze we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty Hub, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
Nowy koncept perfumerii obejmuje całkiem nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. W szczególny sposób wyeksponowana została strefa usług, w której oferowane są m.in. bezpłatne 15-minutowe metamorfozy wykonywane przez makijażystki perfumerii bez wcześniejszych zapisów. Docelowo obejmować będzie także cały zestaw narzędzi digitalowych.
– Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. Stąd coraz szersza oferta marek influencerskich, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy kosmetyki koreańskie takie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Katarzyna Bielecka.
Inne wprowadzone w tym roku marki to NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty. W najbliższym czasie w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych planowane są kolejne nowości, m.in. zapachy marki Tiffany oraz pielęgnacyjne marki Frank Body, Youth to The People czy Mr Blanc.