StoryEditor
Drogerie
09.02.2024 11:46

Sephora rusza z globalną kampanią Razem tworzymy piękno

Lustro w kampanii Sephora staje się życzliwym i pozytywnie nastawionym świadkiem wspólnej celebracji wszelkich formy piękna. / Sephora
​Sephora zapowiada, że 5 marca na prawie 35 rynkach na całym świecie rusza z globalną kampanią pod hasłem: „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno). W ten sposób detalista chce podkreślić, że oferuje przestrzeń do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie dla wszystkich.

​Sephora w nowej, globalnej kampanii „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno) chce podkreślić, że jest miejscem wolnym od osądzania, wzmacniającym pewność siebie i samoakceptację.

Guillaume Motte, prezes i CEO marki Sephora mówi:

Nowe hasło jest kluczowym filarem pozycjonowania marki Sephora w Ameryce Północnej i pomogło ukształtować na nowo kategorię premium kosmetyków w tym regionie. Adaptując je dla Sephory na całym świecie, potwierdzamy naszą unikatową wizję piękna, która czerpie swoją siłę z wyrażania różnorodności, unikalności, ale także z przynależności do wspierającej społeczności. Chcemy inspirować wszystkich tych, którzy ją tworzą: 160 milionów członków naszego programu lojalnościowego na całym świecie, setki naszych marek partnerskich, a także 50 tysięcy naszych pracowników.

Kampania We Belong to Something Beautiful wystartowała w Ameryce Północnej w 2019 r.

Deborah Yeh, Globalny Dyrektor Marketingu w Sephora tłumaczy:

Stała się ona tam czymś znacznie więcej, niż tylko hasłem marki. Zainspirowała konkretne działania: od przekształcenia naszych doświadczeń w sklepie, po rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów. Każda kultura ma swoją specyfikę, ale wierzymy, że inkluzywność jest uniwersalną wartością dla ludzkości. Stawiamy sobie wyzwanie, by wspierać ją na całym świecie.

image
Sephora
Hasło obrazujące wartości wspierane i promowane przez markę Sephora jest obecnie wdrażane w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji w ramach nowej kampanii, wyprodukowanej wspólnie z agencją BETC. Kampania redefiniuje rolę lustra, często uznawanego za obiekt służący do oceniania i osądu. Lustro w kampanii Sephora staje się życzliwym i pozytywnie nastawionym świadkiem wspólnej celebracji wszelkich formy piękna.

Wyreżyserowanie kampanii Sephora powierzyła kobiecej społeczności: reżyserce Stefanie Soho i fotografce Liz Collins, które uchwyciły momenty wycięte ze scen filmowych, ale także z różnych, czasami bardziej intymnych momentów w życiu, pokazując, że wszystkie lustra mogą stać się sprzymierzeńcami naszej codzienności. Film przedstawia serię urywków z życia, w których postaci łączą się i nawiązują więź poprzez świat różnorodnego piękna.

Kampania będzie emitowana w mediach i wyświetlana w 400 sklepach w Unii Europejskiej. Ponieważ Sephora chce zaangażować całą swoją społeczność, Selena Gomez, gwiazda silnie zaangażowana na rzecz zdrowia psychicznego, inkluzywności i samoakceptacji, dołącza do kampanii wraz ze swoją marką Rare Beauty.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:28