StoryEditor
Drogerie
22.11.2017 00:00

Sephora ma nową globalną siedzibę

Marka Sephora, która w ciągu ostatnich dziesięciu lat zwiększyła swoje globalne portfolio do ponad 2,4 tys. sklepów i blisko 40 tys. pracowników w 34 krajach, przeprowadza się do nowej siedziby w Neuilly pod Paryżem. Innowacyjny obiekt o powierzchni ponad 15 tys. mkw. położony tuż na Sekwaną  stanowić będzie ośrodek międzynarodowej aktywności Sephora, ze szczególnym naciskiem na szkolenia i doskonalenie zawodowe pracowników.

W 8-piętrowym budynku na stałe pracować będzie łącznie 700 osób z zespołów zajmujących się rynkiem francuskim, europejskim oraz produktami spod znaku Sepora Collection. Codziennie będzie się też mogło tu szkolić do 200 osób w ramach licznych programów i szkoleń z zakresu pielęgnacji, zapachów i makijażu prowadzonych przez Sephora dla swoich pracowników.

Nowa siedziba Sephora została zaprojektowana tak, aby maksymalizować transparentność i ułatwiać pracownikom komunikację, m.in. dzięki otwartym przestrzeniom połączonym kładkami. Kultura korporacyjna Sephora stawia na kreatywność i współpracę, umożliwiając swobodny przepływ myśli, dzielenie się wiedzą, pomysłami i doświadczeniem przez interdyscyplinarne zespoły pracujące nad rozmaitymi innowacjami i nowymi projektami. Projekt architektoniczny odzwierciedla nowoczesne środowisko pracy, a jego oś stanowi centralne atrium stworzone na wzór greckiej agory, które zachęca do wymiany myśli i pobudza kreatywność.

Sephora zainwestowała też w najnowocześniejsze technologie. Wszystkie zespoły mają zapewnioną cyfrową mobilność, dzięki czemu ich członkowie mogą przemieszczać się w obrębie budynku i poza nim pozostając w stałym kontakcie. Temu samemu służy też aplikacja APP Ybry przeznaczona dla pracowników. Umożliwia ona m.in. dostęp do wszystkich aktualności Sephora czy zamawianie dostępnych usług, np. cateringu, serwisów makijażowych, wizyt lekarskich, fitnessu. Nowa siedziba to także swego rodzaju akcelerator innowacyjności, ze 150-metrowym sztucznym środowiskiem sklepowym służącym za laboratorium, w którym Sephora poszukuje sposobów na stałe zaskakiwanie i zachwycanie klientów, doskonali doświadczenia zakupowe, testuje koncepty sprzedażowe, merchandisingowe i marketingowe oraz opracowuje i ulepsza usługi oferowane w perfumeriach marki na całym świecie. 

Sephora jest największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2 tys. punktami sprzedaży w 33 krajach. Powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:46