StoryEditor
Drogerie
05.10.2023 11:43

Rossmann zapewnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To efekt pytania internautki o ulotki wyborcze w gazetkach drogerii

Rossmann uważa, ze sugerowanie, iż popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się jego popularną marką  / wiadomoscikosmetyczne.pl
Na stronie internetowej Rossmanna pojawiło się oświadczenie, w którym sieć wyjaśnia, że nie prowadzi działalności politycznej. To reakcja na film jednej z internautek, na którym widać, że w gazetkach reklamowych drogerii dystrybuowane były ulotki kandydata PiS.

Ulotki wyborcze kandydata do Sejmu z ramienia PiS znalazła w gazetce reklamowej Wioletta Pyzik, znana w mediach społecznościowych jako Niewyparzona Pudernica, a równocześnie mieszkanka Krasnegostawu, miasta w województwie lubelskim. O sprawie zrobiło się głośno, gdy na swoim koncie na Tik Toku opublikowała film, na którym pokazała całą sytuacje – w każdej z gazetek znalezionych na chodniku wyjęła ulotkę wyborczą.

 

@niewyparzonapudernica Pisowskie ulotki ukryte w ulotkach @Rossmann Polska ? Co na to Rossmann? Bo mi przypomina się wierszyk jak fekalia owinęły się w papierek i udawały, że są cukierkiem? #wybory #wybory2023 #ulotki #rossmannpolska #rossmann #pis #dlaciebie #viral ♬ Call on Me (Radio Mix) - Eric Prydz

 

Niewyparzona Pudernica znana jest w branży kosmetycznej ze wspołracy z marką LaQ. W 2021 r. dla jej żeli pod prysznic stworzyła kontrowersyjne nazwy i opisy, o których było głośno w mediach społecznościowych. 

Czytaj teżNa półkach znanej drogerii pojawił się kosmetyk, który pachnie jak ja pier**** 

Teraz zadała pytanie: Co Rossmann na to, że PiS-owskie ulotki są w ich gazetkach.

Bardzo chciałabym znać odpowiedź na to pytanie bo wydaje mi się, że ktoś powinien za to kare zapłacić – dodała.

W odpowiedzi Rossmann zamieściła na swojej stronie internetowej oświadczenia podpisane przez Agatę Nowakowską, rzeczniczkę firmy, w którym zapewnia, że nie wydał zgody na umieszczenie ulotek w swoich gazetkach:

Firma Rossmann nie prowadzi działalności politycznej, rozumianej także jako kolportowanie ulotek wyborczych. Wyjaśniamy z firmą kolporterską jak doszło do tego, że jeden z kandydatów posłużył się naszą gazetką w promocji swojej kandydatury. Nie miał na to naszej zgody. Sugerowanie, że Rossmann popiera jakiegoś konkretnego kandydata lub partię jest nadużyciem, próbą „podparcia” się naszą popularną marką wbrew naszej woli.

Także Grzegorz Wróbel, kandydat do Sejmu z ramienia PiS, którego ulotki znalazły się w gazetkach Rossmanna zaprzeczył w rozmowie z Wirtualna Polską, jakoby miał coś wspólnego ze sprawą. Zapewnił, że ulotki roznosi sam, albo ze wsparciem wolontariuszy po takich miejscach jak np. targ.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 22:16