Rossmann w Manufakturze został podzielony na cztery strefy. Pierwszą jest Manufaktura Piękna. Najbardziej charakterystyczną jej częścią jest Refill station – automaty, w których klienci mogą napełniać butelki wielokrotnego użytku, np. szamponem, żelem pod prysznic, płynem do prania czy mycia naczyń.
– W ten sposób dokładamy nasz „kamyczek” do ograniczania zużycia plastiku – mówi Agata Nowakowska, rzecznik Rossmann SDP.
Na półkach nowootwartej drogerii swoją premierę miała też stworzona przez Rossmanna marka „Manufaktura Piękna”.
– Są to produkowane w Polsce kosmetyki „stworzone z miłością, zapakowane z czułością i podane z radością” – wyjaśnia Agata Nowakowska.
W skład marki wchodzi około 250 produktów. Są wśród nich te z naturalnymi składnikami, wegańskie, waterless (jak mydła w kostce czy pudry do mycia włosów, przy produkcji których zużywa się mniej wody) czy sensoryczne (działające na zmysły powonienia, wzroku i dotyku – kule, pudry, ciastoliny, galaretki czy musy).
– Przy tworzeniu ich opakowań także myśleliśmy o ekologii – sięgnęliśmy głównie po papier, szkło i recyklat – dodaje rzeczniczka sieci.
Kolejną częścią tego jedynego w swoim rodzaju Rossmanna jest Strefa Beauty. Wyróżnia ją rozbudowana oferta perfumeryjna. W ofercie znalazła się m.in. francuska marka Adopt’. Tworzone przez nią zapachy są rozlewane do niewielkich flakoników, które idealnie się mieszczą nawet w małych damskich torebkach. W tej strefie klientki znajdą też makijażową markę NYX oraz wyspę Semilac, gdzie będzie można zrobić manicure. Atrakcją dla klientek wrzucających zdjęcia na Instagram będzie specjalna ścinka Selfie Wall, która stworzy idealne tło do uwiecznienia zakupów z przyjaciółką.
Inny wystrój charakteryzuje Strefę Zdrowia. Zdobi ją ściana z mchu z napisem „Zdrowo!”, a w ofercie znalazły się m.in. przekąski, bogaty wybór produktów wegańskich, bezglutenowych i ekologicznych, wyrobów regionalnych, w tym miodów z polskich pasiek. Na półkach znalazły się też ekologiczne włoskie makarony, ekologiczne kawy i herbaty oraz największy w Polsce wybór produktów marki własnej Rossmanna – enerBiO.
Nowy Rossmann zachęca do testowania i zabawy zakupami. Rozumie jednak, że nie każdy ma na to czas i ochotę. Stąd pomysł na Strefę Grab&go, stworzoną dla klientów, którzy lubią robić zakupy „w biegu”. Mogą w niej szybko znaleźć podstawowe niezbędne produkty, takie jak mydło, jedzenie dla dziecka, karmę dla zwierząt czy papier toaletowy.
W sumie w ofercie Rossmann w Manufakturze znalazło się blisko 25 tys. produktów. W tym 3 tys. zapowiadanych pod koniec kwietnia nowości. Łódzki Rossmann jest najbardziej nowoczesnym sklepem sieci, jednak równocześnie 1400 drogerii zostało przebudowanych, tak by sieć uzyskała spójność. Do nich również trafiły wyselekcjonowane nowości, a sieć wystartowała z komunikacją nowego asortymentu i sposobu ekspozycji (o czym wiadomoscikosmetyczne.pl pisały TUTAJ)
W maju Rossmann obchodził 27-lecie swojej obecności w Polsce.
KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE: