
Rossmann jest jedyną marką z branży kosmetycznej, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia najlepszych i najprężniej rozwijających się marek w Polsce, przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry i międzynarodową firmę YouGov. Sieć drogeryjna uplasowała się na 4. Miejscu, za Allegro, Wedlem i Lidlem.
Równocześnie Rossmanna jest jedną z trzech marek sieci handlowych, które trafiły na początkowe miejsca w rankingu. Oprócz Lidla, który uplasował się na pozycji 3, znalazła sią tu jeszcze Biedronka, która trafiła na 7 miejsce.
Ranking Best Brands powstaje co roku na podstawie indeksu YouGov BrandIndex, który jest miarą ogólnej kondycji marki obliczonej z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji. Dane zbierane są z milionów ankiet realizowanych dla kilku tysięcy marek na całym świecie, w tym w USA, Chinach, Japonii, Niemczech i Wielkiej Brytanii, także w Polsce.