Rossmann ściśle współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie projektów naukowych a także pozyskiwania kadr. Rossmann prowadzi staże dla studentów oraz organizuje wykłady dla poszczególnych wydziałów pokazując, jak działa w różnych obszarach, np. IT czy architektury obiektów. Z Politechniką Łódzką sieć przypieczętowała swoją współpracę umową, która została podpisana w 2019 r.
Czytaj także: Rossmann zaprasza studentów na wykłady o tym, jak projektuje swoje drogerie
Rossmann prowadzi bardzo aktywne działania HR i rekrutuje nowe kadry pokazując, że jest firmą nowoczesną, rozwojową, wyprzedzającą trendy.
Czytaj więcej: Rossmann inwestuje w technologie i realizuje projekt drogerii przyszłości
Teraz Rossmann przedstawił ambasadorki i ambasadorów, którzy będą promować firmę w środowisku akademickim i wspierać ją w organizacji wydarzeń dla studentów.
Nowymi reprezentantami Rossmanna zostali:
Monika Góra – inżynier logistyki i studentka dwóch kierunków studiów magisterskich – informatyki stosowanej oraz translatoryki.
Natalia Marszałek – studentka trzeciego roku roku Analityki Biznesu na Uniwersytecie Łódzkim.
Mikołaj Karolewski – student trzeciego roku Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Rossmann w 2023 r. obchodzi 50 lecie istnienia. W Polsce ta wywodząca się z niemieckiego rynku sieć jest obecna od 30 lat i jest największym detalistą drogeryjnym. Prowadzi 1663 drogerie oraz sklep internetowy. Codziennie zakupy w Rossmannie robi ponad 900 tys. klientów. Z aplikacji zakupowej Rossmann PL korzysta 8 mln użytkowników. W 2021 r. obroty Rossmann Polska wyniosły 11,44 mld zł. Firma zatrudnia 17,1 tys. pracowników. W samej centrali firmy w Łodzi pracuje 1200 osób. Blisko 330 osób to pracownicy Centrum Informatycznego (20 proc. kobiet, 5,5 roku stażu w IT). Według amerykańskiego magazynu Forbes, Rossmann jest jednym z 30 najlepszych pracodawców na świecie.
Globalne obroty Rossmanna w 2022 r. wyniosły 12,15 mld euro.
Czytaj więcej: Grupa Rossmann z rekordową sprzedażą w 2022 r.