„W kwietniu 2017 r. uruchomiliśmy dla naszych klientów aplikację umożliwiającą wstąpienie do Klubu Rossmann. Zależało nam, by zaproponować coś więcej niż samą aplikację z indywidualną ofertą oraz dodatkowymi rabatami. Dlatego dokonując zakupów nasi klienci jednocześnie wspierali lokalne organizacje pomagające potrzebującym: dzieciom, chorym, osobom starszym, bezdomnym zwierzętom. W ubiegłym roku wsparliśmy w ten sposób 147 instytucji: domów dziecka, domów samotnych matek, hospicjów czy schronisk produktami o wartości 3,5 miliona złotych” – pisze firma w komunikacie.
W tym roku, w ramach II edycji akcji „Pomagamy jak umiemy”, Rossmann przekazał produkty o wartości 5 mln zł aż 222 instytucjom w całej Polsce. Akcja trwała od 1 stycznia do 31 października 2018 r. Aplikacja działała jak „skarbonka”. Organizacje wymagające wsparcia w danych regionach w kraju wskazali sami pracownicy Rossmanna. Następnie na stronie internetowej Rossmanna odbyło się głosowanie i to ostatecznie klienci zadecydowali, kto w tym roku dostał wsparcie. We wszystkich drogeriach pojawiły się informacje o tym, dla kogo zbierane są środki. Pomoc – w postaci kosmetyków, chemii, pieluch, karmy – trafiła już do wszystkich organizacji. Domy dziecka, hospicja czy schroniska same decydowały o tym, co im się najbardziej przyda z oferty dostępnej w Rossmannie.
Na stronie www.rossmann.pl/pomagamy dostępna jest lista organizacji, które skorzystały ze wsparcia. Akcja „Pomagamy jak umiemy” będzie kontynuowana w 2019 roku.