Sieć Rossmann oznacza symbolem NOWE innowacje, które wprowadza do oferty. To nowe marki, produkty wchodzące do oferty, ale także kosmetyki mające innowacyjne składy i formuły. Etykieta NOWE pojawia się zarówno w stacjonarnych drogeriach, jak i w e-sklepie rossmann.pl.
Jakie nowości wyróżnia Rossmann?
– NOWE wyróżniliśmy za to, że wyznaczają kosmetyczne trendy, mają ekscytujący skład i wyjątkowe zastosowania – informuje Jakub Jankowski z działu prasowego Rossmann Polska.
Dodatkowo detalista podbija zainteresowanie nowościami akcją promocyjną i kampanią reklamową.
Oznaczenie NOWE pozwala odkrywać w Rossmannie kosmetyczne trendy i ekscytujące składniki, a jak chcesz być na czasie - odkrywaj nowości w Rossmannie - taki płynie przekaz z kampanii.
W aplikacji Rossmann PL codziennie pojawia się kupon rabatowy na jedną nowość i jest ważny przez trzy dni.
Czytaj także:
Rossmann podwaja liczbę voucherów w Szybkiej akcji
Rossmann w Niemczech daleko za technologicznymi rozwiązaniami Rossmanna w Polsce
Rossmann jest największą siecią drogeryjną działającą w Polsce. Ma blisko 1700 drogerii i własny sklep internetowy. Jest liderem we wprowadzaniu technologicznych innowacji w handlu w kategorii beauty.
Jak wprowadzić nowości do Rossmanna?
Rossmann co roku wprowadza na półki kilka tysięcy nowości. W 2020 r. detalista zmienił ten proces i nowości wchodzą na półki dwa razy w roku - na sezon wiosenno-letni i jesienno-zimowy. Rossmann skrupulatnie prześwietla produkty pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań. Analizuje także marketingowe działania producenta, obecność w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami.