Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Pierwszy sklep tej sieci powstał w 1993 roku w Łodzi. Codziennie zakupy w tej sieci drogerii robi ponad 770 tys. Polaków. Na koniec 2018 roku firma liczyła ponad 1300 sklepów i 18,4 tys. pracowników. Oferuje klientom blisko 800 polskich i zagranicznych marek oraz firmuje również 35 marek własnych.
- Pozyskanie do centrum silnej, dobrze rozpoznawalnej marki sektora artykułów drogeryjnych to kolejny krok w doborze właściwej oferty dla klientów galerii. Mam nadzieję, że mieszkańcy Żor i regionu z dużą satysfakcją będą mogli dokonywać zakupów i korzystać z urozmaiconego wyboru artykułów w promocyjnych cenach – mówi Ewa Ściubidło, wiceprezes Mallson Polska, firmy odpowiedzialnej za koncepcję komercyjną oraz wynajem obiektu.
Galeria Wiślanka będzie jedynym nowoczesnym obiektem handlowo-rozrywkowym w Żorach. Na blisko 20 tys. m kw. powierzchni najmu znajdzie się około 80 sklepów polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych. Pośród najemców obiektu znajdą się m.in. Helios – jedyne w mieście wielosalowe kino oraz najnowszy koncept marketu Lidl. Do dyspozycji klientów będzie ponad 600 miejsc parkingowych.
Otwarcie Galerii Wiślanka planowane jest na drugą połowę 2020 roku.
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.