StoryEditor
Drogerie
21.04.2022 00:00

Pierwsza drogeria DM w Polsce. Nowoczesna, przyjazna rodzicom i dzieciom [GALERIA ZDJĘĆ]

Kasy samoobsługowe, ekrany dotykowe, kąciki i przewijaki dla dzieci, lupy powiększające przy koszykach, szeroka oferta marek kosmetycznych – również polskich – tak w skrócie można opisać to, co zobaczyliśmy w pierwszej Drogerii Markt w Polsce, która została otwarta dziś we Wrocławiu. Otwarcie następnej drogerii planowane jest w Jeleniej Górze. W kolejnych miesiącach pojawi się 5 drogerii DM na polskim rynku.

Pierwsza drogeria niemieckiej sieci DM-Drogerie Markt, największego konkurenta Rossmanna, została otwarta punktualnie o 8.00 21 kwietnia br. we wrocławskim Parku Handlowym Galaktyka. 

Na otwarciu pojawili się przedstawiciele zarządu sieci DM. Dwie najważniejsze postaci, którymi mamy okazję rozmawiać, to Christoph Wener, prezes całej sieci DM-Drogerie Markt oraz Markus Trojansky odpowiedzialny za rozwój sieci DM w Polsce.

Marta Kudosz, dziennikarka wiadomoscikosmetyczne.pl i Markus Trojansky, general manager DM w Polsce.

Nowa drogeria jest bardzo przestronna i estetyczna, szerokie alejki pozwolą na swobodne przemieszczanie się po sklepie i robienie zakupów w komfortowych warunkach.

Na półkach znajdziemy marki koncernowe, popularne polskie marki oraz 28 marek własnych DM ze wszystkich kategorii produktowych.

Zadowoleni mogą być wielbiciele kosmetyków opartych na naturalnych składnikach.

Bardzo ważne miejsce w ofercie DM zajmują jej marki własne.

Świetnie wygląda przestrzeń z kosmetykami do makijażu. Tu także znajdziemy marki koncernowe, polskie, jak i własne marki DM.

Lustra i akcesoria niezbędne do higieny dłoni w strefie makijażu, czyli wszystko pod ręką.

DM przywiązują dużą wagę do asortymentu przeznaczonego dla noworodków i dla dzieci. Kupimy kosmetyki, akcesoria, żywość, ubranka. Widać również, że przestrzeń w sklepach jest aranżowana z myślą o wygodzie rodziców i dzieci. To kącik z zabawkami dla najmłodszych, łazienka z przewijakiem, ławka, na której można odpocząć. I naprawdę dużo miejsca.

Drogeria ma szereg rozwiązań, które po prostu ułatwiają życie klientom. Do takich należą lupy przy wózkach zakupowych, dzięki którym można przeczytać drobny druczek na opakowaniach produktów.

Nie zabrakło również dystrybutora z wodą. Pomyślano o segregacji odpadów i wielorazowych torbach. Obok tradycyjnych stanowisk kasowych zamontowano też kasy samoobsługowe. Przy nich znalazło się stanowisko do pakowania zakupów na prezent.

Oprócz kosmetyków w DM kupimy też zdrową żywność, wszelkie artykuły higieniczne do twarzy i ciała, drobne AGD (np. elektryczne szczoteczki), środki czystości i akcesoria do domu. Jest karma dla zwierząt. Można także wywołać zdjęcia.

Pierwsza drogeria DM w Polsce robi świetne wrażenie. Kolejna już wkrótce zostanie otwarta w Jeleniej Górze. W kolejnych miesiącach pojawi się 5 drogerii DM na polskim rynku.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII.

Czytaj także: Pierwsza drogeria DM w Polsce otwarta!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. kwiecień 2025 23:07