Nowa przestrzeń handlowa będzie dostępna dla wrocławskich klientów przez najbliższe pół roku. O własny sklep we wrocławskim centrum handlowym walczyło niemal 100 polskich marek. Wyróżniona przez Atrium Auna Vegan przekonała grono jury swoim podejściem do prowadzonego biznesu oraz energią i pasją właścicielki i twórczyni konceptu, która w sposób niezwykle zaangażowany, z troską o każdy szczegół, pracuje nad recepturami kosmetyków. Znaczącą rolę dla jej wyróżnienia miał też lokalny charakter konceptu oraz działalność Auny Vegan na rzecz społeczności i środowiska – w tym fakt, że kosmetyki są tworzone wyłącznie z naturalnych składników, a firma jest aktywnie zaangażowana w działalność ekologiczną.
– Uwielbiam naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowaną pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają mi tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. To produkty ręcznie robione bez syntetycznych zapychaczy czy konserwantów, za to wypełnione masłami i olejami najwyższej jakości. Wegańskie, więc pozbawione cierpienia zwierząt. Wytwarzane w małych partiach, aby były zawsze świeże. Stworzone dla każdego, bez ograniczeń ideologicznych. Plastik czy olej palmowy omijamy z daleka, za to chętnie wyznajemy nurty lesswaste oraz minimalism, nasze klasyczne opakowania można ponownie wykorzystywać – mówi Anna Kościelnik, chemik kosmetyczny, właścicielka i twórczyni marki Auna Vegan.
Wygraj pop-up store! to autorski program Atrium Poland Real Estate. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.
Przeczytaj również: Naturalne polskie kosmetyki sposobem na własny sklep [WYWIAD]