StoryEditor
Drogerie
02.12.2024 11:31

Hebe otworzy nowe centrum dystrybucyjne

Hebe otworzy nowe centrum dystrybucyjne w Panattoni Park Sosnowiec V - inwestycji, której budowa rusza w grudniu br. Drogeryjna sieć wynajęła 22 tys. mkw powierzchni na 10 lat.

Panattoni, światowy lider w budowie nieruchomości przemysłowych, rusza z kolejnym projektem w Polsce. W grudniu rozpocznie się budowa Panattoni Park Sosnowiec V, obejmującego dwa budynki o łącznej powierzchni ponad 52 tys. mkw. Kluczowym najemcą inwestycji będzie sieć drogerii Hebe.

Pierwszy etap budowy obejmie halę o powierzchni 33 tys. mkw, której zakończenie zaplanowano na czwarty kwartał 2025 roku. Drugi budynek, liczący 19 tys. mkw, powstanie w późniejszym terminie. Inwestycja już teraz zyskała najemcę na znaczną część przestrzeni – Hebe wynajęło 22 tys.mkw na okres 10 lat. Powstające centrum dystrybucyjne dla Hebe będzie wyposażone w nowoczesne rozwiązania technologiczne, takie jak antresola typu pick-tower czy systemy zwiększające ergonomię pracy.

Panattoni Park Sosnowiec V wyróżnia się nie tylko skalą, ale także podejściem do zrównoważonego rozwoju. Kompleks uzyska certyfikację BREEAM na poziomie Excellent, co zapewni niższe koszty eksploatacyjne i ograniczenie śladu węglowego. Projekt przewiduje m.in. energooszczędne oświetlenie, systemy detekcji wycieków, stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz dachy przystosowane do instalacji fotowoltaicznych. Dodatkowym atutem inwestycji jest jej lokalizacja – w pobliżu drogi S1 i autostrady A4, zaledwie 16 km od centrum Katowic i 19 km od lotniska Katowice-Pyrzowice.

Panattoni konsekwentnie rozwija swoje portfolio w województwie śląskim, które cieszy się dużym zainteresowaniem inwestorów. “Cieszy nas wybór lokalizacji przez Hebe na swoje centrum dystrybucyjne, co wpłynie na dalszy rozwój tej marki w Polsce” – podkreśla Marek Dobrzycki, Partner w Panattoni. Inwestycja w Sosnowcu potwierdza, że region Śląska jest kluczowym punktem na logistycznej mapie Polski.

Czytaj także: Hebe wśród najbardziej prospołecznych sieci handlowych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 13:57