Jak podkreślają przedstawiciele sieci Rossmann, firma zaczynała od jednego, skromnego sklepu na zaniedbanej wówczas ulicy Piotrkowskiej w Łodzi i blaszaka, w którym urzędowało kierownictwo firmy. Dziś sieć jest liderem w branży sklepów drogeryjnych w całym kraju i zatrudnia 18,7 tys. pracowników. Prowadzony przez operatora program lojalnościowy Klub Rossmann liczy już 5,5 mln członków.
Obroty sieci drogeryjnej przekroczyły w 2017 r. roku 9 mld zł. Jednocześnie od wielu lat Rossmann jest w gronie największych pośród firm z zagranicznym kapitałem płatników podatku CIT. Firma wpłaciła w ubiegłym roku do budżetu państwa podatek CIT o wartości 194,5 mln zł.
– Przez te 25 lat poznaliśmy potrzeby Polaków: Rossmann ma ofertę dla każdego klienta, u nas każdy czuje się jak u siebie. Stworzyliśmy możliwości kariery tysiącom młodych, zdolnych ludzi, także z mniejszych miejscowości. Razem z nami budowały swoją potęgę polskie firmy kosmetyczne, które dziś eksportują produkty także poza Europę.
– Nadal wysoko stawiamy sobie poprzeczkę. Najważniejsze są dla nas: jakość obsługi i samego asortymentu, nowoczesne, przyjazne dla klientów rozwiązania, satysfakcja pracowników, partnerskie traktowanie klientów biznesowych oraz wywiązywanie się z naszych zobowiązań względem państwa i lokalnych społeczności – wyjaśnia Agata Nowakowska.
Jak podkreśla przedstawicielka sieci Rossmann z okazji jej 25-lecia firma obdaruje produktami o wartości 5 mln zł 222 lokalnych organizacji wybranych wspólnie przez pracowników i klientów Rossmanna. Instytucje te same wskażą czego najbardziej potrzebują w swoich działaniach na rzecz: dzieci, chorych, seniorów, a także bezdomnych zwierząt.