StoryEditor
Drogerie
20.11.2023 18:05

Misie Fundacji TVN już 1 grudnia w drogeriach Rossmann

Dorota Szelągowska z misiem Dorotką stworzonym na akcję Podaruj Misia Fundacji TVN i drogerii Rossmann / Cezary Piwowarski
Misie, z których sprzedaży dochód przeznaczany jest na cele charytatywne, już za chwilę będą dostępne w drogeriach Rossmann. Jak podała stacja TVN, maskotki pojawią się w sprzedaży 1 grudnia. Akcja „Podaruj Misia” wesprze akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję drogerii Rossmann „Pomagamy jak umiemy".

„Podaruj misia” to akcja Fundacji TVN  i drogerii Rossmann, w którą włączają się celebryci i znane postaci świata kultury. Już od 18 lat dochód z niej przeznaczany jest na cele charytatywne.

 

Kto zaprojektował misie z Rossmanna?

 

Co roku duety znanych osób projektują pluszowe zabawki, by wesprzeć szlachetne cele. Oto misie, które powstały w tym roku i pary, które je stworzyły:

Miś Dorotka  zaprojektowany przez Dorotę Szelągowską i Laurelle,

Miś Martyna zaprojektowany przez Martynę Wojciechowską i Violę Piekut,

Miś Marta zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio,

Miś Grzesiek zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

 

 

Ile będą kosztowały misie w Rossmannie?

 

Misie z tegorocznej kolekcji będzie można kupić już od 1 grudnia w drogeriach Rossmann. Liczba zabawek jest limitowana, co oznacza, że trzeba pospieszyć się z zakupem, ponieważ misiów będzie ograniczona liczba. Cena jednego misia to 70 zł. W ubiegłych latach misie wysprzedały się bardzo szybko, a klienci domagali się wprowadzenia na nie reglamentacji, tak aby jedna osoba nie mogła kupować nieograniczonej liczby misiów. Zdarzało się bowiem, że maskotek brakowało w Rossmannie, a pojawiały się na aukcjach w internecie.  

 

Na co przeznaczone są środki ze sprzedaży misiów?

 

W tym roku dochód ze sprzedaży misiów zostanie przeznaczony na akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję Rossmanna „Pomagamy jak umiemy".

Akcja „Zdrowie w głowie" to społeczny projekt Fundacji TVN, którego celem jest stworzenie gabinetów psychologiczno-psychiatrycznych w szpitalach na terenie całej Polski. Będą to miejsca w placówkach dla dzieci i dla dorosłych przeznaczone do spotkań psychologów, terapeutów i lekarzy psychiatrów z pacjentami i ich rodzinami.

Natomiast akcja „Pomagamy jak umiemy", organizowana jest od kilku lat przez sieć Rossmann i w tym roku w jej ramach środki ze sprzedaży misiów zostaną przeznaczone na rozbudowę Kliniki Naurologii dziecięcej w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. 

Czytaj także: Rossmann przekaże miliony na remont Kliniki Neurologii w Centrum Zdrowia Matki Polki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. kwiecień 2025 01:11