StoryEditor
Drogerie
10.01.2024 14:23

Kto produkuje kosmetyki do makijażu dla Hebe?

<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>

Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
Gallery
Marka Hebe Professional, która dotychczas oferowała akcesoria do makijażu i do włosów, poszerzyła się o produkty makijażowe. Są wśród nich pudry, róże, produkty do makijażu brwi oraz palety z cieniami do oczu i do makijażu twarzy. Sprawdziliśmy kto jest ich producentem.

Sieć Hebe poszerzyła ofertę swojej marki własnej Hebe Professional. Oprócz pędzli do makijażu oraz innych akcesoriów makijażowych, takich jak gąbeczki, pęsety czy sztuczne rzęsy, od grudnia ubiegłego roku na pólkach znaleźć można także kosmetyki makijażowe.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

– Polecamy utrwalający puder matujący. Jest świetny – wszystkie go używamy – zapewniają ekspedientki z Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie.

Nic dziwnego, wszystkie pudry – matujący, rozświetlający oraz transparenty sypki puder utrwalający makijaż, a także pudry prasowane – robi dla marki Hebe Professional firma Euphora Paese. Za tego typu produkty marka Paese jest wychwalana w mediach społecznościowych prowadzonych przez makijażowe influencerki.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Euphora Paese jest też producentem korektora w płynie, różu w kamieniu, a także Trio Face Palette zawierającej róż, bronzer i rozświetlacz.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Natomiast palety z cieniami do powiek Nude Crush i Chocolate Latte stworzył dla Hebe Inglot.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Kolorówkowa oferta marki własnej sieci Hebe to także szeroki wybór produktów do makijażu brwi. Znajdziemy tu ultracienką, a także trójkątną kredkę oraz pomadę w słoiczku z dołączonym pędzelkiem. Wszystkie wegańskie i dostępne w czterech odcieniach. Natomiast żel do utrwalania brwi oferowany jest dodatkowo w wersji transparentnej.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Ich producentem jest firma Dars Cosmetics, która dla Hebe stworzyła także kredkę i eyeliner do oczu oraz olejek do ust w 12 wersjach kolorystycznych z dodatkiem olejku z nasion bawełny, dający efekt optycznego powiększenia i wygładzenia.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do 10 stycznia wszystkie produkty Hebe Professional są objete promocją Karnawał Superokazji. Oferowane są więc z 60 proc. zniżką na drugi tańszy produkt. Obejmuje ona nie tylko kosmetyki makijażowe, ale także akcesoria do makijażu i do włosów.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
    

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
20.12.2024 11:11
Hubert Iwanowski odchodzi z dm Drogerie Markt Polska — kto go zastąpi?
Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów, DM Drogerie MarktKatarzyna Bochner

Drogeria dm ogłosiła istotne zmiany personalne w swoim zarządzie, które mają zapewnić dalszy dynamiczny rozwój marki w Polsce. Wprowadzenie nowych dyrektorów oraz podsumowanie wyników finansowych mają pomóc utrzymać silną pozycję dm w Europie.

Drogeria dm, lider na rynku europejskim, poinformowała o zakończeniu współpracy z dotychczasowym Dyrektorem Obszaru Zakupów i Marketingu, Hubertem Iwanowskim. Jego miejsce zajmą Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus, wybrani z wewnętrznych struktur firmy. Zmiana ta ma na celu utrzymanie ciągłości strategii i dalsze wzmacnianie pozycji dm na polskim rynku. Hubert Iwanowski odegrał kluczową rolę w budowaniu struktur dm oraz przygotowaniu jej debiutu w Polsce, przyczyniając się do stabilnego rozwoju marki.

W roku obrotowym 2023/2024 drogeria dm osiągnęła imponujące wyniki finansowe. Łączna sprzedaż w 14 krajach europejskich wyniosła 17,74 miliardów euro, z czego aż 12,47 miliardów euro pochodziło z działalności w Niemczech. Firma zatrudnia ponad 89 100 pracowników w Europie, z czego ponad 60 300 w Niemczech. Popularność marki potwierdza tytuł najchętniej wybieranej drogerii według ankiety Kundenmonitor 2024.

Nowi dyrektorzy mają przed sobą wyzwanie związane z kontynuacją dynamicznego rozwoju dm w Polsce, obejmującego kolejne otwarcia drogerii oraz skalowanie działalności. Zarząd dm podkreśla, że strategia marki na rynku polskim pozostaje niezmienna, a wprowadzone zmiany mają przyczynić się do dalszego wzmacniania pozycji dm jako lidera w branży.

Czytaj także: Henri Hampe i Markus Trojansky, dm Drogerie Markt: Pojawiliśmy się w Polsce i nie zamierzamy już się wycofać

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Apteki
19.12.2024 11:44
Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach
Szefowie DM wyjaśniają, że apteka internetowa jest odpowiedzią na spodziewane zmiany na niemieckim rynku opieki zdrowotnej.    fot. DM mat. prasowe

Niemiecka sieć drogerii, która w Polsce rozwija się dopiero drugi rok, przygotowuje się do uruchomienia apteki internetowej z lekami bez recepty. Na początek OTC będą dostarczane klientom z Niemiec za pośrednictwem apteki internetowej DM w Czechach.

Sprzedaż wysyłkową leków bez recepty DM chce rozpocząć już w przyszłym roku za pośrednictwem własnej apteki internetowej. Zdaniem sieci sprzedaż wysyłkowa OTC to najszybciej rosnący sektor rynku. 

Kiedy start apteki z OTC?

Dokładna data startu projektu nie została przez DM potwierdzona. Szefowie DM wyjaśniają, że apteka internetowa jest odpowiedzią na spodziewane zmiany na niemieckim rynku opieki zdrowotnej. Czekając na nowe regulacje prawne tego sektora w Niemczech (spodziewane w nadchodzącym roku), firma spełniła tymczasem wymogi prawne, pozwalające na uruchomienie internetowej apteki w Czechach, gdzie DM również prowadzi swoje drogerie.

DM prowadzi obecnie rozmowy z producentami i dostawcami OTC, a także z firmami start-up’owymi, które pomogą “wnieść nowe pomysły i bodźce na rynek ochrony zdrowia.

Niemcy opóźnione cyfrowo, nadganiają inne kraje

Warto przypomnieć, że Niemcy pozostają na tle krajów europejskich w tyle, jeśli chodzi o cyfryzację w ochronie zdrowia. Przedsięwzięcie podobne do polskiego Internetowego Konta Pacjenta (działającego u nas od 2018 roku) Niemcy zaczęli wdrażać dopiero w połowie Niemcy bieżącego roku, a start systemu przewidziany jest na styczeń 2025.

Jak przyznał federalny minister zdrowia Karl Lauterbach, Niemcy czekały za długo z tymi zmianami. Dlatego przyszły rok będzie czasem rewolucyjnych zmian w niemieckim systemie opieki zdrowotnej, gdy zostaną uruchomione takie usługi jak wystawianie e-recept czy cyfrowa dokumentacja pacjenta. 

Jedna apteka mniej każdego dnia

Z danych statystycznych wynika, że każdego dnia w Niemczech zamykana jest co najmniej jedna apteka. W ciągu ostatniej dekady liczba aptek stacjonarnych spadła z ponad 20 tys. do niecałych 17,3 tys. Spada też gwałtownie liczba lekarzy pierwszego kontaktu. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady ponad połowa (60 proc.) wszystkich lekarzy pierwszego kontaktu przejdzie na emeryturę – wskazują managerowie drogerii DM, tłumacząc wprowadzanie OTC do oferty sieci.

image
Zdaniem DM kwestie zdrowia to “megatrend”, który wywrze duże zmiany w strukturze rynku
fot. DM mat. prasowe

Rynek OTC i suplementów przechodzi do internetu - to megatrend

Jak podaje federalne Stowarzyszenie Przemysłu Farmaceutycznego, łączna sprzedaż leków dostępnych bez recepty i suplementów diety w 2023 roku wyniosła 11,2 mld. Z tego prawie jedna czwarta (2,54 mld euro) zostało sprzedane przez internet, a apteki stacjonarne coraz bardziej tracą udziały rynkowe w OTC na rzecz aptek internetowych.

Apteki wysyłkowe, mające najwyższą sprzedaż w Niemczech, to Doc Morris i Shop Apotheke (firmy z siedzibami w Holandii).

Już pod koniec 2023 roku szefowie DM podkreślali, że kwestie zdrowia to “megatrend”, który prędzej czy później wywrze duże zmiany w strukturze rynku.

Czytaj też: Sieć DM otworzy tuż przed Świętami 50. drogerię w Polsce

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. grudzień 2024 15:35